Запис Детальніше

Самоосвіта студентів у контексті Болонського процесу

Цифровий Репозиторій - Інтелектуальні Фонди Буковинського державного медичного університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Самоосвіта студентів у контексті Болонського процесу
 
Creator В.П. Пішак, Р.Є. Булик, М.І. Кривчанська, О.І. Захарчук, Н.В. Черновська
 
Subject самоосвіта, самостійна робота, Болонський процес, медична біологія.
 
Description Сучасні досягнення науки і комп’ютерних технологій у навчанні вимагають спрямованості на розвиток самоосвіти, чіткої організації і планування діяльності, що сприятиме формуванню самостійності. Сьогодні вищі навчальні заклади України в організації навчального процесу дають величезну кількість інформації, яка стала настільки об’ємною, яку засвоїти, є дещо складно, якщо її не впорядкувати. Основою впорядкування отриманої інформації і самовдосконалення – є самоосвіта, результат самостійної роботи студента, що підвищує якість підготовки майбутнього фахівця. В контексті Болонської системи мотивована самостійна робота студентів є ефективною складовою активізації сучасного навчального процесу та належить до основних форм навчання. Завдання викладачів вищої школи – навчити студентів самостійноопрацьовувати і здобувати знання, щоб у майбутньому гаслом їхнього самовдосконалення, у результаті самоосвіти, стали відомі слова “Освіта не на все життя, а через все життя!”.
 
Date 2015-03-02T11:45:38Z
2015-03-02T11:45:38Z
2014
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8360
 
Language other
 
Format application/pdf
 
Publisher Науково-практична Інтернет-конференція «Формування сучасної концепції викладання природничих дисциплін у медичних освітніх закладах» Секція 3 (С3): біологія