Самоосвіта студентів у контексті Болонського процесу
Цифровий Репозиторій - Інтелектуальні Фонди Буковинського державного медичного університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Самоосвіта студентів у контексті Болонського процесу
|
|
Creator |
В.П. Пішак, Р.Є. Булик, М.І. Кривчанська, О.І. Захарчук, Н.В. Черновська
|
|
Subject |
самоосвіта, самостійна робота, Болонський процес, медична біологія.
|
|
Description |
Сучасні досягнення науки і комп’ютерних технологій у навчанні вимагають спрямованості на розвиток самоосвіти, чіткої організації і планування діяльності, що сприятиме формуванню самостійності. Сьогодні вищі навчальні заклади України в організації навчального процесу дають величезну кількість інформації, яка стала настільки об’ємною, яку засвоїти, є дещо складно, якщо її не впорядкувати. Основою впорядкування отриманої інформації і самовдосконалення – є самоосвіта, результат самостійної роботи студента, що підвищує якість підготовки майбутнього фахівця. В контексті Болонської системи мотивована самостійна робота студентів є ефективною складовою активізації сучасного навчального процесу та належить до основних форм навчання. Завдання викладачів вищої школи – навчити студентів самостійноопрацьовувати і здобувати знання, щоб у майбутньому гаслом їхнього самовдосконалення, у результаті самоосвіти, стали відомі слова “Освіта не на все життя, а через все життя!”.
|
|
Date |
2015-03-02T11:45:38Z
2015-03-02T11:45:38Z 2014 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8360
|
|
Language |
other
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Науково-практична Інтернет-конференція «Формування сучасної концепції викладання природничих дисциплін у медичних освітніх закладах» Секція 3 (С3): біологія
|
|