Запис Детальніше

Planning of pedagogical process in individual classes highel art schools

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/6763/
 
Title Planning of pedagogical process in individual classes highel art schools
Планування педагогічного процесу в індивідуальних класах вищих мистецьких навчальних закладів
Планирование педагогического процесса в индивидуальных классах институтов искусств
 
Creator Корзун, Валентина Володимирівна
Ревуцька, Світлана Олександрівна
 
Subject Збірники наукових праць
 
Description Modern science which probes various displays musically of creative activity of man is the difficult system of The article considers problems modern training Muzikante through advance planning perspectives of learning. Particularly marked in the learning process se teacher's role in the comprehensive development of personality Muzikante
У статті розглядаються проблеми сучасної підготовки вчителів музики; акцентується важливість ретельного планування навчального процесу. Особливо відзначена роль викладача у навчальному процесі в аспекті комплексного розвитку особистості майбутнього педагога-музиканта
В статье рассматриваются проблемы современной подготовки учителя музыки; акцентируется важность тщательного планирования учебного процесса. Особенно отмечена роль преподавателя в учебном процессе в аспекте комплексного развития личности будущего педагога-музыканта
 
Publisher К.: Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова
 
Date 2013
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/6763/1/V_Korzun_S_Revutska_NZ_PPPVIKVMNZ_IM_KUBG.pdf
Корзун, Валентина Володимирівна та Ревуцька, Світлана Олександрівна (2013) Планування педагогічного процесу в індивідуальних класах вищих мистецьких навчальних закладів Наукові записки: (збірник наукових статей)/М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т імені М.П.Драгоманова, 2013. – Вип. СХІІІ (113). – 251 с. – (Серія педагогічні та історичні науки).. с. 122-128. ISSN 2310-371