Запис Детальніше

Соціальний аспект становлення взаємин дітей дошкільного віку

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/6970/
 
Title Соціальний аспект становлення взаємин дітей дошкільного віку
Социальный аспект становления взаимоотношений детей дошкольного возраста
The social aspect of the formation of relationships preschool children
 
Creator Гончаренко, Алла Миколаївна
 
Subject Збірники наукових праць
 
Description Увага приділена систематичним та планомірним педагогічним впливам на процес становлення взаємин старших дошкільників. Особливої уваги надається проблемі забезпечення педагогічних умов, створення розвивального середовища, виокремлюється роль родини, де акумулюється все багатство суспільних відносин. Встановлено, що стихійно досягнутий рівень морального розвитку дошкільників недостатньо забезпечує гуманну взаємодію з однолітками; характер взаємин батьків і педагогів з дітьми слугують орієнтовною моделлю побудови контактів між дошкільниками, проте однозначно їх не визначають.
Внимание уделено систематическим и планомерным педагогическим воздействиям на процесс становления взаимоотношений старших дошкольников. Особого внимания уделяется проблеме обеспечения педагогических условий, создание развивающей среды, выделяется роль семьи, где аккумулируется все богатство общественных отношений. Установлено, что стихийно достигнутый уровень нравственного развития дошкольников недостаточно обеспечивает гуманное взаимодействие со сверстниками; характер взаимоотношений родителей и педагогов с детьми служат ориентировочной моделью построения контактов между дошкольниками, однако однозначно их не определяют.
Attention is paid to systematic and planned pedagogical influence on the process of establishing relationships older preschoolers. Special attention is given to the problem of providing pedagogical conditions create developmental environment, singled out the role of the family, where all the wealth accumulated public relations. Established that spontaneously achieved level of moral development preschoolers provides enough humane interaction with peers; the relationship of parents and teachers of children serve an estimated model of building links between preschool children, but they are not uniquely determined.
 
Publisher Sp.z o.o. “Diamond tbading tour” Warszawa
 
Date 2015-01
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/6970/1/A_Goncharenko_PSNNP_IPPO.pdf
Гончаренко, Алла Миколаївна (2015) Соціальний аспект становлення взаємин дітей дошкільного віку Pedagogika Wspołczesna nauka. Nowy wyglad. с. 102-105.