Соціальний аспект становлення взаємин дітей дошкільного віку
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/6970/
|
|
Title |
Соціальний аспект становлення взаємин дітей дошкільного віку
Социальный аспект становления взаимоотношений детей дошкольного возраста The social aspect of the formation of relationships preschool children |
|
Creator |
Гончаренко, Алла Миколаївна
|
|
Subject |
Збірники наукових праць
|
|
Description |
Увага приділена систематичним та планомірним педагогічним впливам на процес становлення взаємин старших дошкільників. Особливої уваги надається проблемі забезпечення педагогічних умов, створення розвивального середовища, виокремлюється роль родини, де акумулюється все багатство суспільних відносин. Встановлено, що стихійно досягнутий рівень морального розвитку дошкільників недостатньо забезпечує гуманну взаємодію з однолітками; характер взаємин батьків і педагогів з дітьми слугують орієнтовною моделлю побудови контактів між дошкільниками, проте однозначно їх не визначають.
Внимание уделено систематическим и планомерным педагогическим воздействиям на процесс становления взаимоотношений старших дошкольников. Особого внимания уделяется проблеме обеспечения педагогических условий, создание развивающей среды, выделяется роль семьи, где аккумулируется все богатство общественных отношений. Установлено, что стихийно достигнутый уровень нравственного развития дошкольников недостаточно обеспечивает гуманное взаимодействие со сверстниками; характер взаимоотношений родителей и педагогов с детьми служат ориентировочной моделью построения контактов между дошкольниками, однако однозначно их не определяют. Attention is paid to systematic and planned pedagogical influence on the process of establishing relationships older preschoolers. Special attention is given to the problem of providing pedagogical conditions create developmental environment, singled out the role of the family, where all the wealth accumulated public relations. Established that spontaneously achieved level of moral development preschoolers provides enough humane interaction with peers; the relationship of parents and teachers of children serve an estimated model of building links between preschool children, but they are not uniquely determined. |
|
Publisher |
Sp.z o.o. “Diamond tbading tour” Warszawa
|
|
Date |
2015-01
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/6970/1/A_Goncharenko_PSNNP_IPPO.pdf
Гончаренко, Алла Миколаївна (2015) Соціальний аспект становлення взаємин дітей дошкільного віку Pedagogika Wspołczesna nauka. Nowy wyglad. с. 102-105. |
|