Historical and pedagogical predictors of innovation activities in education
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/7083/
|
|
Title |
Historical and pedagogical predictors of innovation activities in education
Історико-педагогічні передумови виникнення інноваційної діяльності в освіті Историко-педагогические предпосылки возникновения нновационной деятельности в образовании |
|
Creator |
Козак, Людмила Василівна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
The article examines the historical and pedagogical prerequisites of development and innovation in education. The analysis of historical and innovative educational ideas that are relevant in the present conditions modernize our education.
У статті розглянуто історико-педагогічні передумови виникнення і розвитку інноваційної діяльності в освіті. Здійснено аналіз іноваційних історико-педагогічних ідей, актуальних у сучасних умовах модернізації вітчизняної освіти В статье рассмотрены историко-педагогические предпосылки возникновения и развития инновационной деятельности в образовании. Осуществлен анализ инновационных историко-педагогических идей, актуальных в современных условиях модернизации отечественного образования. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/7083/1/kozak_istoriko_peredymovi_2014.pdf
Козак, Людмила Василівна (2014) Історико-педагогічні передумови виникнення інноваційної діяльності в освіті Освітологічний дискурс: електронне наукове фахове видання, 8 (4). с. 156-171. ISSN 2312-5829 |
|