National Qualifications Frameworks Development in EU
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/6926/
http://narodnaosvita.kiev.ua/ |
|
Title |
National Qualifications Frameworks Development in EU
Розвиток національних рамок кваліфікацій в ЄС Развитие национальных рамок квалификаций в ЕС |
|
Creator |
Мосьпан, Наталя Вікторівна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
This article provides an assessment of the current state of plays in the implementation of adaptation policies of National Qualifications Framework (NQF) and how this policy is implemented in the system of higher education worldwide. The result of the study of materials research is that all countries are at different levels of development and implementation of NQF in the national system of higher education – 80% (28 countries) are developing or have developed comprehensive NQF, 40% (14 countries) have officially adopted the NQF (74% 26 countries) have proposed a framework of 8 levels with sub-levels. This difference mainly depends on the national structure of higher education in the EU member states. But in spite of the differences and complications of this process the work on the development and implementation of the NQFs continues.
У статті дано оцінку сучасного стану справ у реалізації політики адаптації національних рамок кваліфікацій (НКР) і те як ця політика впроваджуються у системи вищої освіти по всьому світу. Результатом вивчення матеріалів дослідження є висновок, що всі країни знаходяться на різних рівнях розроблення та впровадження НРК у національну систему вищої освіти – 80% (28 країн) розробляють або вже розробили комплексні НРК, 40% (14 країн) офіційно прийняли НРК, 74% (26 країн) запропонували рамки 8-ми рівнів із суб-рівнями. Ця різниця в основному залежить від національної структури вищої освіти в країнах-членах ЄС. Але, незважаючи на нерівномірність і ускладнення процесу впровадження НРК в національні системи вищої освіти, країни, члени ЄС, продовжують діяльність зі створення єдиного європейського освітнього простору. В статье оценивается современное состояние дел в реализации политики адаптации НРС, то, как эта политика внедряется в системы высшего образования по всему миру. Результатом изучения материалов исследование является вывод, что все страны находятся на разных уровнях разработки и внедрения НРК в национальные системы высшего образования – 80 % (28 стран) разрабатывают или уже разработали комплексные НРК, 40 % (14 стран) официально приняли НРК, 74 % (26 стран) предложили рамки 8-ми уровней с суб-уровнями. Эта разница в основном зависит от национальной структуры высшего образования в странах, членах ЕС. Но, несмотря на неравномерность и осложнения процесса внедрения НРК в национальные системы высшего образования, страны, члены ЕС, держат курс на создание единого европейского образовательного пространства. |
|
Publisher |
Електронне наукове фахове видання
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
en
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/6926/1/%D0%9C%D0%BE%D1%81%D1%8C%D0%BF%D0%B0%D0%BD%20%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F%20%D0%92%D1%96%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B0%20%C2%BB%20%D0%9D%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%B0%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B0.html
Мосьпан, Наталя Вікторівна (2014) Розвиток національних рамок кваліфікацій в ЄС Народна освіта. (3(24)). ISSN 966-8358-22-8 |
|