Запис Детальніше

Теорії смислопродукування як компонент змісту професійної підготовки фахівців з журналістики та інформації: теоретико-методологічний аспект

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/7548/
 
Title Теорії смислопродукування як компонент змісту професійної підготовки фахівців з журналістики та інформації: теоретико-методологічний аспект
Теории смыслопродуцирования как компонент содержания профессиональной подготовки специалистов по журналистике и информации: теоретико-методологический аспект
Production of means theory as a component of content of professional training of specialist in journalism and informational technologies: theoretical and methodological aspects
 
Creator Фруктова, Яна Станіславівна
 
Subject 0 Загальний відділ
Педагогічна освіта
Збірники наукових праць
 
Description У статті зроблено спробу окреслити зміст та структуру смислу як базового поняття соціальної комунікації. Саме теорії смислопродукування пропонується визначати як фундаментальні конструкти, елементи генералізованого ядра змісту професійної підготовки фахівців з журналістики та інформації. Що дозволить текст як продукт їх професійної діяльності розглядати як особливим чином організовану змістовно-смислову цілісність і визначати як систему комунікативно-пізнавальних елементів, функціонально об’єднаних в єдину замкнену ієрархічну змістовно-смислову структуру (ієрархію комунікативно-пізнавальних програм) загальною концепцією чи задумом (комунікативним наміром).
В статтье сделано попытку обозначить содержание смисла как базового понятия социальной коммуникации. Именно теории смыслопродуцирования предлагается определить как фундаментальные конструкты, элементы генерализованного ядра содержания профессиональной подготовки специалистов по журналистике и информации. Что позволит текст как продукт их профессиональной деяльности рассматривать как особым способом организованную содержательно-смысловую целостность и определять как систему коммуникативно-познавальних елементов, функционально обьединенных в единюу замкнутую иерархическую содержательно-смысловую структуру (иерархию коммуникативно-познавальних програм) общей концепцией или замыслом (коммуникативним намерением).
The article made an attempt to identify the content of meaning as a basic concept of social communication. Presicely the theory production of meaning is encouraged to identify as fundamental constructs, elements of generalized kernel content of professional training of specialists in journalism and informational technologies. These theories will allow the text as a product of their professional activity to regard with a special way to organize content-semantic integrity and to determine as a system of communicative and cognitive elements, which is functionaly united into a single closed hierarchical content-semantic structure (hierarchy of communicative cognitive programs) of general concept or idea (communicative intention).
 
Date 2014
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/7548/1/Y.Fruktova_VNUOU_6_GI.pdf
Фруктова, Яна Станіславівна (2014) Теорії смислопродукування як компонент змісту професійної підготовки фахівців з журналістики та інформації: теоретико-методологічний аспект Вісник Національного університету оборони України (6). с. 231-236.