Сходинки до інформатики: інтегорваний курс з розвитку алгоритмічного, логічного та критичного мислення молодших школярів: методичний посібник для вчителя, 2 клас
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/5791/
http://shkolyar.com.ua/o/79/ |
|
Title |
Сходинки до інформатики: інтегорваний курс з розвитку алгоритмічного, логічного та критичного мислення молодших школярів: методичний посібник для вчителя, 2 клас
|
|
Creator |
Морзе, Наталія Вікторівна
Вембер, Вікторія Павлівна Саражинська, Наталія Анатоліївна |
|
Subject |
Навчально-методичні посібники
|
|
Description |
Матеріал посібника допоможе вчителю методично грамотно організувати і змістовно проводити уроки курсу «Сходинки до інформатики» в 2 класах загальноосвітніх навчальних закладів. У посібнику роз’яснено основні положення програми нового навчального курсу «Сходинки до інформатики». Розглянуто типові особливості сучасних дітей , яких називають «цифровим поколінням», та врахування цих особливостей при навчанні молодших школярів. Представлено авторську концепцію даного навчально-методичного комплекту і тематичне планування навчального матеріалу. Подано загальні методичні рекомендації щодо викладання курсу, методичні рекомендації з основних розділів, а також детальні розробки уроків і дидактичні матеріали з розвитку в дітей критичного мислення. У додатках вміщено приклади вправ для організації в ході уроків фізкультпауз. Посібник призначено для вчителів початкової школи і вчителів інформатики, які викладають курс «Сходинки до інформатики» в початковій школі. |
|
Publisher |
УВЦ “Школяр”
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Підручник/посібник
PeerReviewed |
|
Format |
image
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/5791/1/Morze_N_Vember_V_Sarazhinska_N_inform_2_metod_title_IS.jpeg
Морзе, Наталія Вікторівна та Вембер, Вікторія Павлівна та Саражинська, Наталія Анатоліївна (2014) Сходинки до інформатики: інтегорваний курс з розвитку алгоритмічного, логічного та критичного мислення молодших школярів: методичний посібник для вчителя, 2 клас УВЦ “Школяр”, Київ. |
|