Запис Детальніше

Model of professional educator competency formalization

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/6264/
http://naukajournal.org/index.php/naukajournal/article/view/153
 
Title Model of professional educator competency formalization
ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМАЛІЗАЦІЇ МОДЕЛІ ПРОФЕССІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРАЦІВНИКА
 
Creator Ivashnova, Svitlana
Artemjeva, Irina
 
Subject РИНЦ
Збірники наукових праць
 
Description The article presents the results of the study describing the application of mathematical analysis methods in pedagogical research on various aspects of professional educator competency. The study shows the methodological contradiction between the competency approach used in research for describing the structure and the knowledge approach used in research for describing indicators of professional competency. The article demonstrates how to eliminate this contradiction by developing a system of descriptors based on Bloom’s taxonomy.
.
Вивчення особливостей використання методів математичного аналізу в педагогічних дослідженнях, присвячених різноманітним аспектам професійної компетентності педагогічних працівникв дозволило виявити методологічне протиріччя між компетентнісним підходом до опису структури та знанієвим підходом, що використовується для опису показників професійної компетентності. В статті запропоновано спосіб уникнення даного протиріччя шляхом створення системи дескрипторів на основі таксономії Б.Блума.
Изучение особенностей использования методов математического анализа в педагогических исследованиях, посвященных различным аспектам профессиональной компетентности педагогических работников позволило виявить методологическое противоречие между компетентностным подходом для описания структуры и знаниевым подходом, используемым в исследованиях для описания показателей профессиональной компетентности. В статье представлен способ устранения данного противоречия путем создания системы дескрипторов на основе таксономии Б.Блума.
 
Publisher ТОВ "ТК Меганом"
 
Date 2014
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language en
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/6264/1/153
Ivashnova, Svitlana та Artemjeva, Irina (2014) ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМАЛІЗАЦІЇ МОДЕЛІ ПРОФЕССІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРАЦІВНИКА Науковий огляд, 3 (2-2). ISSN 2311-4509