Запис Детальніше

Теоретичні основи комп'ютерної графіки та дизайну: Навчальний посібник

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/6648/
 
Title Теоретичні основи комп'ютерної графіки та дизайну: Навчальний посібник
 
Creator Співак, Світлана Миколаївна
 
Subject Навчальні посібники
Навчально-методичні посібники
 
Description Навчальний посібник присвячений наданню системнх відомостей та базових знань про теоретичні онови комп’ютерної графіки та дизайну в обсязі, необхідному для ефективного виконання професійних функцій бакалавром інформатики.
ЗМІСТ
Змістовий модуль І. Основи комп’ютерної графіки
Лекція 1-2. Основи комп’ютерної графіки. Види комп’ютерної графіки та галузі її застосування
Змістовий модуль ІІ. Способи представлення графічної інформації
Лекція 3. Способи представлення графічної інформації та принципи формування зображення при друку
Лабораторне заняття 1. Проектування комп’ютерних шрифтів та введення графічної інформації шляхом сканування зображення
Лабораторне заняття 2. Формати збереження графічної і текстової інформації. Дослідження характеристик
форматів графічних файлів. Колірні моделі
Лабораторне заняття 3. Особливості роботи з редакторами векторної графіки.CorelDRAW Graphics Suite X5
Лабораторне заняття 4. Операції з об’єктами. Складні перетворення форм
Лабораторне заняття 5. Форматування створених об’єктів
Змістовий модуль ІІІ. Основи комп’ютерного дизайну
Лекція 4. Основи комп’ютерного дизайну
Лекція 5. Композиція і дизайн
Лабораторне заняття 6. Особливості роботи з редакторами растрової графіки. Adobe Photoshop CS3
Лабораторне заняття 7. Дослідження напрямів використання фільтрів. Корекція фотографій засобами Adobe Photoshop CS3
Лабораторне заняття 8. Методи наведення різкості на створення об’єктів фотографіях засобами AdobePhotoshop CS3
Лабораторне заняття 9. Складне виділення об’єктів з використанням маски на основі каналів
Лабораторне заняття 10. Створення анімованого GIF. Робота з відео в CS3 Extended
Лекція 6. Основи комп’ютерної анімації
Лабораторне заняття 11. Основи роботи з Adobe Flash CS5. Створення графічних об'єктів. Імпорт об'єктів графіки
Лабораторне заняття 12. Методи створення анімації
Лабораторне заняття 13. Робота зі звуком та відео кліпами
Лабораторне заняття 14. Принципи об'єктно-орієнтованого програмування ActionScript 3.0
Лабораторне заняття 15. Прогресивне виконання коду
Рекомендована література
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2013
 
Type Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed
 
Identifier Співак, Світлана Миколаївна (2013) Теоретичні основи комп'ютерної графіки та дизайну: Навчальний посібник [Навчально-методичні матеріали]