ФРЕЙМОВА ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНО-ІНФОРМАЦІЙНОГО КОЛАЖУ (на матеріалі суперобкладинок англомовної літератури)
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/7722/
|
|
Title |
ФРЕЙМОВА ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНО-ІНФОРМАЦІЙНОГО КОЛАЖУ (на матеріалі суперобкладинок англомовної літератури) |
|
Creator |
Сегал, Анна Леонідівна
|
|
Subject |
81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
|
|
Description |
У статті розглядається мовленнєвий жанр рекламно-інформаційного колажу, наведеного на су- перобкладинці англомовної літератури. Досліджено його семантичну структуру в контексті методи- ки фреймового моделювання. Фреймова структура визначена як концептуальна модель РІК та ре- презентована фреймами продуцента, об’єкта повідомлення, реципієнта та мети повідомлення. Для побудови універсальної семантичної структури РІК було застосовано акціональний фрейм та виявле- но слоти, в яких актуалізується інформація у складі РІК. В статье рассматривается речевой жанр рекламно-информационного коллажа, представлен- ного на суперобложке англоязычной литературы. Исследована его семантическая структура в кон- тексте методики фреймового моделирования. Фреймовая структура определена как концептуаль- ная модель РИК и репрезентирована фреймами продуцента, объекта сообщения, реципиента и цели сообщения. Для построения универсальной семантической структуры РИК был применен акцио- нальный фрейм и выявлены слоты, в которых актуализируется информация в составе РИК. The article deals with the speech genre of the advertising-informational collage, presented on a book jacket of English literature. Its semantic structure in terms of frame modeling method is investigated. Frame structure is defined as a conceptual model of AIC and represented by frames of producer, object of message, recipient and aim of message. The actional frame is applied for constructing the universal semantic structure of AIC and the slots are elicited, in which information in compound of AIC id actualized. |
|
Date |
2014-12
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/7722/1/A_Segal_VDUIAN_1_GI.pdf
Сегал, Анна Леонідівна (2014) ФРЕЙМОВА ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНО-ІНФОРМАЦІЙНОГО КОЛАЖУ (на матеріалі суперобкладинок англомовної літератури) ВІСНИК ДНІПРОПЕТРОВСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АЛЬФРЕДА НОБЕЛЯ. Серія «ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ». 2014. № 1 (7) (1). ISSN ISSN 2222-551Х. |
|