Запис Детальніше

Сформованість когнітивного компоненту готовності майбутніх вчителів інформатики до моніторингу навчальних досягнень учнів профільної школи

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/6079/
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/download/123/117
 
Title Сформованість когнітивного компоненту готовності майбутніх вчителів інформатики до моніторингу навчальних досягнень учнів профільної школи
 
Creator Мазур, Наталія Петрівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті зазначено компоненти та рівні готовності майбутніх вчителів інформатики до моніторингу навчальних досягнень учнів. Крім того, було охарактеризовано організаційно-педагогічні та педагогічні умови ефективного формування даної готовності. Описано зміст експериментального дослідження формування когнітивного компоненту готовності до здійснення моніторингової діяльності майбутніми вчителями інформатики у профільній школі та представлено отримані результати. У заключній частині зазначено напрями, що потребують подальшого дослідження.
 
Publisher КУБГ
 
Date 2014
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/6079/8/N_Mazur_OD_2_6_IS.pdf
Мазур, Наталія Петрівна (2014) Сформованість когнітивного компоненту готовності майбутніх вчителів інформатики до моніторингу навчальних досягнень учнів профільної школи Освітологічний дискурс (2 (6)). с. 128-140. ISSN 2312-5829