Вимоги до тесту як інструменту отримання даних моніторингового дослідження
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/7945/
37.013-047.36 |
|
Title |
Вимоги до тесту як інструменту отримання даних моніторингового дослідження
|
|
Creator |
Мазур, Наталія Петрівна
|
|
Subject |
37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Збірники наукових праць |
|
Description |
У статті йдеться про поняття тесту, наводиться короткий огляд їх видів та звертається увага на вимоги до педагогічних тестів – надійність та валідність. Розглядаються поняття та види валідності, поняття надійності тесту та формули її розрахунку. Крім того, зазначається необхідність обчислення цих показників при проведенні моніторингових досліджень навчальних досягнень учнів/студентів
В статье говорится о понятии теста, приводиться краткий обзор видов и обращается внимание на требования к педагогическим тестам – надежности и валидности. Рассматриваются понятие и виды валидности, понятие надежности теста и формулы ее расчета. Кроме того, отмечается необходимость вычисления этих показателей при проведении мониторинговых исследований учебных достижений учащихся/студентов In article it is spoken about concept of dough, to be brought the short review of types and the attention to requirements to pedagogical tests – reliability and a validity is paid. The concept and types of a validity, concept of reliability of dough and formula of its calculation are considered. Besides, need of calculation of these indicators is noted when carrying out monitoring researches of educational achievements of pupils/students |
|
Publisher |
Ялта: РВВ КГУ
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/7945/1/N_Mazur_PSPO_44%282%29_IS.pdf
Мазур, Наталія Петрівна (2014) Вимоги до тесту як інструменту отримання даних моніторингового дослідження Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія, 44 (4). с. 122-127. ISSN 2311-1305 |
|