Психофізіологічні можливості учня початкової школи і результат його навчання
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/8083/
|
|
Title |
Психофізіологічні можливості учня початкової школи і результат його навчання
|
|
Creator |
Кочерга, Олександр Васильович
|
|
Subject |
Науково-методичні журнали
|
|
Description |
Визначено психофізіологічні механізми усунення елементів негативного ставлення до виконання навчальної діяльності учня початкової школи. Запропоновано прийоми подолання труднощів за допомогою рухової активності та зміни діяльності. Розкрито значення рефлексії учня для усвідомлення власних досягнень.
|
|
Publisher |
Педагогічна преса
|
|
Date |
2014-09
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/8083/1/O_Kocherga_IMVSHU_5_IPPO.pdf
Кочерга, Олександр Васильович (2014) Психофізіологічні можливості учня початкової школи і результат його навчання Іноземні мови в школах України (5). с. 20-23. |
|