Педагогічна корекція уваги розумово відсталих учнів 1 – 3 класів у процесі навчальної діяльності
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/8132/
|
|
Title |
Педагогічна корекція уваги розумово відсталих учнів 1 – 3 класів у процесі навчальної діяльності Pedagogical correction attention mentally retarded heet 1 - 3 classes during training activities Педагогическая коррекция внимания умственно отсталых учащихся 1 - 3 классов в процессе учебной деятельности |
|
Creator |
Шорохова, Валентина Володимирівна
|
|
Subject |
Збірники наукових праць
|
|
Description |
У статті висвітлено особливості корекції уваги у розумово відсталих учнів 1-3 класів. На основі сформульованих цілей і завдань визначено умови корекції уваги у розумово відсталих школярів і фактори, що сприяють їх реалізації. Стаття розкриває сутність особливостей корекції уваги з використанням сучасних інноваційних технологій: програми «Нумікон», балансувальної дошки доктора Ф. Белгау, корекційно-розвиваючої програми «Живий звук» з апаратно-програмного методичного комп'ютерного комплексу. Значну увагу приділено розкриттю сутності роботи з педагогічним колективом та батьками дітей з метою ознайомлення їх з особливостями психофізичного розвитку розумово відсталих учнів і корекцією порушень уваги у даної категорії дітей. The article highlights the peculiarities of the correction of attention in mentally retarded students grades 1-3. On the basis of the goals and objectives set forth the conditions for the correction of attention in mentally retarded students and the factors contributing to their implementation. The article reveals the essence of attention correction features using modern innovative technologies : the program "Numikon" balancing board Dr. F. Belgau , correctional and development program " Live Sound " with the hardware-software complex methodical computer . Considerable attention is paid to disclosure, work with the teaching staff and parents of children with the aim of familiarizing them with the special needs of mentally retarded pupils and correction of disorders of attention in this category of children. В статье освещены особенности коррекции внимания у умственно отсталых учащихся 1-3 классов. На основе сформулированных целей и задач определены условия коррекции внимания у умственно отсталых школьников и факторы, способствующие их реализации. В статье раскрыта сущность особенностей коррекции внимания с использованием современных инновационных технологий: программы «Нумикон», балансировочной доски доктора Ф. Белгау, коррекционно-развивающей программы «Живой звук» с аппаратно-программного методического компьютерного комплекса. Значительное внимание уделено раскрытию сущности работы с педагогическим коллективом и родителями детей с целью ознакомления их с особенностями психофизического развития умственно отсталых учащихся и коррекцией нарушений внимания у данной категории детей. |
|
Date |
2014
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/8132/1/V_SOROKHOVA_PTP_700_IPPO.pdf
Шорохова, Валентина Володимирівна (2014) Педагогічна корекція уваги розумово відсталих учнів 1 – 3 класів у процесі навчальної діяльності Збірник наукових праць Чернівецького національного ун-ту імені Юрія Федьковича / за ред. Руснак І.С. та ін., Серія: Педагогіка та психологія (700). с. 197-205. |
|