Запис Детальніше

АНАЛІЗ ВПЛИВУ МОДАЛЬНО-СПЕЦИФІЧНОЇ ПАМ’ЯТІ НА УСПІШНІСТЬ ЗАСВОЄННЯ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ (The Analysis of the Impact of Modal and Specific Memory on the Success of Mastering the Curriculum by Primary School Pupils)

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/3575/
 
Title АНАЛІЗ ВПЛИВУ МОДАЛЬНО-СПЕЦИФІЧНОЇ ПАМ’ЯТІ НА УСПІШНІСТЬ
ЗАСВОЄННЯ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ
(The Analysis of the Impact of Modal and Specific Memory on the Success of Mastering the Curriculum by Primary School Pupils)
 
Creator Бужинська, С. (S. Buzhinskaya)
 
Subject Психологія, Psychology
 
Description У статті міститься теоретичне обґрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження. Описана структура розвивальної програми. Впроваджена програма дозволила визначити умови пред’явлення розвивальних вправ, завдяки яким досягається зростання рівня засвоєння навчальних про-
грам молодшими школярами, які зумовлюються власне системними ефектами й механізмами інтеграції модально-специфічних форм пам’яті.
(The paper presents theoretical justification, methodological findings and the results of the empirical research.
The structure of the development programme is described. The implemented programme has allowed to determine
the conditions of the development exercise presentation which help to achieve the higher level of mastering the
curriculum by primary school pupils. It is believed to be denoted by systemic effects and mechanisms of modal and
specific forms of memory integration.)
 
Publisher Видавництво Національного університету «Острозька академія».
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/3575/1/Buzhynska_NZ_Vyp_30.pdf
Бужинська, С. (S. Buzhinskaya) (2014) АНАЛІЗ ВПЛИВУ МОДАЛЬНО-СПЕЦИФІЧНОЇ ПАМ’ЯТІ НА УСПІШНІСТЬ ЗАСВОЄННЯ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ (The Analysis of the Impact of Modal and Specific Memory on the Success of Mastering the Curriculum by Primary School Pupils). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.30). pp. 28-34.