Запис Детальніше

ОСОБЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ САМОРЕГУЛЯЦІЇ ТА МЕТАКОГНІТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧА ВИШУ (The Features of Pedagogical Self-regulation and Metacognitive Competence of a High-school Teacher)

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/3576/
 
Title ОСОБЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ САМОРЕГУЛЯЦІЇ
ТА МЕТАКОГНІТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧА ВИШУ
(The Features of Pedagogical Self-regulation and Metacognitive Competence of a High-school Teacher)
 
Creator Доцевич, Т. (T. Dotsevych)
 
Subject Психологія, Psychology
 
Description У статті представлені результати дослідження педагогічної саморегуляції, рефлексивності у
структурі метакогнітивної компетентності викладача. Розглянуто теоретичні підходи до понять
«мотиваційна саморегуляція», «педагогічна саморегуляція викладача вищої школи», «внутрішня моти-
вація». Отримана факторна структура метакогнітивної компетентності представлена трьома компонентами: «педагогічна рефлексивність», «внутрішня мотивація як чинник розвитку метакогнітивної компетентності» та «соціально детермінована мотивація педагогічної діяльності». Отримані типи особистості викладачів за особливостями розвитку їх метакогнітивної компетентності: «рефлексивно-нормативний», «метакогнітивний компетентнісний тип», «нормативний тип» та «рефлексивний тип».
(The article presents the results of a study of self-teaching, reflexivity in the structure of metacognitive competence of the teacher. The paper presents the theoretical approaches to the concepts of «motivational self-regulation», «self-regulation pedagogical high school teacher», «intrinsic motivation». The factor structure of metacognitive competence is represented by three components, such as «teaching reflexivity», «intrinsic motivation as a
factor in the development of metacognitive competence» and «socially determined motivation teaching activities».
The personality types of teachers are defined on the basis of the peculiarities of their metacognitive competence,
«reflective-normative», «metacognitive competence type», «normative type» and «reflexive type».)
 
Publisher Видавництво Національного університету «Острозька академія».
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/3576/1/Dotsevych_NZ_Vyp_30.pdf
Доцевич, Т. (T. Dotsevych) (2014) ОСОБЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ САМОРЕГУЛЯЦІЇ ТА МЕТАКОГНІТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧА ВИШУ (The Features of Pedagogical Self-regulation and Metacognitive Competence of a High-school Teacher). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.30). pp. 59-63.