Запис Детальніше

МОТИВАЦІЯ ЯК ПЕРЕДУМОВА ПСИХОЛОГІЇ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИКОРДОННИКА (Motivation as the Prerequisite of Psychological Readiness of Border Guards for Professional Activity)

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/3593/
 
Title МОТИВАЦІЯ ЯК ПЕРЕДУМОВА ПСИХОЛОГІЇ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИКОРДОННИКА
(Motivation as the Prerequisite of Psychological Readiness of Border Guards for Professional Activity)
 
Creator Мул, С. (S. Mul)
 
Subject Психологія, Psychology
 
Description У статті висвітлено погляди практичного військового психолога на проблему мотивації офіцерів у прикордонній сфері. Введено нове поняття «психологічно важливе середовище» в контекст вивчення готовності офіцера до професійної діяльності. Узагальнено та розкрито інструментарій мотиву офіцера, виділено спрямованість прикордонного мотиву в діяльності офіцера. Обгрунтований вплив предмету дослідження на активізацію і спрямованість поведінки офіцера-прикордонника.
(This article highlights views of practical military psychologists on the problem of motivation in the border
sphere. A new term of "psychologically important environment" in the context of the exploration of the officers’ readiness for professional activities is introduced. The toolkit of the motivation of an officers and selected directionality of the border motive in activities of an officer are summarized and disclosed . The influence of theresearch subject on the intensify and orientation behavior of an borderguard officer is justified.)
 
Publisher Видавництво Національного університету «Острозька академія».
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/3593/1/Mul_NZ_Vyp_30.pdf
Мул, С. (S. Mul) (2014) МОТИВАЦІЯ ЯК ПЕРЕДУМОВА ПСИХОЛОГІЇ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИКОРДОННИКА (Motivation as the Prerequisite of Psychological Readiness of Border Guards for Professional Activity). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка» (Вип.30). pp. 96-101.