МОТИВАЦІЯ ЯК ПЕРЕДУМОВА ПСИХОЛОГІЇ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИКОРДОННИКА (Motivation as the Prerequisite of Psychological Readiness of Border Guards for Professional Activity)
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.oa.edu.ua/3593/
|
|
Title |
МОТИВАЦІЯ ЯК ПЕРЕДУМОВА ПСИХОЛОГІЇ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИКОРДОННИКА (Motivation as the Prerequisite of Psychological Readiness of Border Guards for Professional Activity) |
|
Creator |
Мул, С. (S. Mul)
|
|
Subject |
Психологія, Psychology
|
|
Description |
У статті висвітлено погляди практичного військового психолога на проблему мотивації офіцерів у прикордонній сфері. Введено нове поняття «психологічно важливе середовище» в контекст вивчення готовності офіцера до професійної діяльності. Узагальнено та розкрито інструментарій мотиву офіцера, виділено спрямованість прикордонного мотиву в діяльності офіцера. Обгрунтований вплив предмету дослідження на активізацію і спрямованість поведінки офіцера-прикордонника. (This article highlights views of practical military psychologists on the problem of motivation in the border sphere. A new term of "psychologically important environment" in the context of the exploration of the officers’ readiness for professional activities is introduced. The toolkit of the motivation of an officers and selected directionality of the border motive in activities of an officer are summarized and disclosed . The influence of theresearch subject on the intensify and orientation behavior of an borderguard officer is justified.) |
|
Publisher |
Видавництво Національного університету «Острозька академія».
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://eprints.oa.edu.ua/3593/1/Mul_NZ_Vyp_30.pdf
Мул, С. (S. Mul) (2014) МОТИВАЦІЯ ЯК ПЕРЕДУМОВА ПСИХОЛОГІЇ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИКОРДОННИКА (Motivation as the Prerequisite of Psychological Readiness of Border Guards for Professional Activity). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка» (Вип.30). pp. 96-101. |
|