Сучасна дитяча література і формування читацької самостійності
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/5747/
|
|
Title |
Сучасна дитяча література і формування читацької самостійності
Modern children's literature and the formation of readers independence Современная детская литература и формирования читательской самостоятельности |
|
Creator |
Мовчун, Антоніна Іванівна
|
|
Subject |
Робочі програми навчальних дисциплін
|
|
Description |
«Сучасна дитяча література і формування читацької самостійності» входить до варіативної частини циклу професійної підготовки. Це інтегрована навчальна дисципліна про теорію та технологію формування дитини-читача засобами включення у його життя книги і залучення до процесу літературного читання. Майбутньому фахівцеві необхідне фактичне знання дитячих літературних творів та методології формування читацької діяльності сучасних молодших школярів, а також уміння самому читати і давати оцінку творам сучасної літератури для дітей. Навчальний курс «Сучасна дитяча література і формування читацької самостійності» знайомить студентів з морально-естетичним змістом основних творів для дітей к. ХХ – поч. ХХІ ст., що пропонуються дітям молодшого шкільного віку; забезпечує знання літературного процесу цього періоду. Такий підхід викликає у студентів інтерес до дитячих книг, бажання самостійно в них орієнтуватися, виразно читати, аналізувати їх, тобто готує майбутнього фахівця до ефективного використання художньої літератури для формування особистості сучасної дитини. Саме через літературу, образне слово дитина духовно поєднується зі своїм народом, знайомиться з історією, культурою як своєї землі, так і країн світу, вчиться розуміти добро, красу, любов. Художнє слово збагачує дитину досвідом, сприяє вихованню естетичних смаків, а в старшому віці – формуванню високих духовних цінностей. "Modern children's literature and the formation of readers independence" is a the variable part of the cycle of training. This integrated learning discipline of theory and technology of the child reader means inclusion in the book of his life and involvement in literary reading. Future skill required actual knowledge of children's literary works and setting methodologies readers of modern primary school children and the very ability to read and to assess the works of contemporary literature for children. Training course "Contemporary children's literature and the formation of readers independence "introduces students to the moral and aesthetic content of major works Children to. XX - early. XXI century. Offered to children of primary school age; provides knowledge of the literary process that period. This approach is in Students interested in children's books, they desire to independently navigate, clearly read, analyze them, that prepares future specialists to effectively use fiction to create a modern identity of the child. Through literature, imaginative child spiritually word combined with its people, acquainted with the history and culture of their land as well as the world, learning to understand goodness, beauty, love. Artistic expression enriches a child experiences contributes to education tastes, and in older age - the formation of high spiritual values. «Современная детская литература и формирования читательской самостоятельности» входит в вариативной части цикла профессиональной подготовки. Это интегрированная учебная дисциплина о теории и технологии формирования ребенка-читателя средствами включение в его жизни книги и вовлечение в процесс литературного чтения. Будущему специалисту необходимо фактическое знание детских литературных произведений и методологии формирования читательской деятельности современных младших школьников, а также умение самому читать и давать оценку произведениям современной литературы для детей. Учебный курс «Современная детская литература и формирование читательской самостоятельности »знакомит студентов с морально-эстетическим содержанием основных произведений для детей к. ХХ - нач. ХХ в., Предлагаются детям младшего школьного возраста; обеспечивает знание литературного процесса этого периода. Такой подход вызывает у студентов интерес к детским книгам, желание самостоятельно в них ориентироваться, выразительно читать, анализировать их, то есть готовит будущего специалиста к эффективному использование художественной литературы для формирования личности современного ребенка. Именно через литературу, образное слово ребенок духовно объединяется со своим народом, знакомится с историей, культурой как своей земли, так и стран мира, учится понимать добро, красоту, любовь. Художественное слово обогащает ребенка опытом, способствует воспитанию эстетических вкусов, а в старшем возрасте - формированию высоких духовных ценностей. |
|
Date |
2014
|
|
Type |
Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/5747/1/A.Movchyn_SDLFCHS_2014.pdf
Мовчун, Антоніна Іванівна (2014) Сучасна дитяча література і формування читацької самостійності [Навчально-методичні матеріали] |
|