Structured and communicative output activities as a mean of developing speaking skills
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/8421/
|
|
Title |
Structured and communicative output activities as a mean of developing speaking skills
Умовно-комунікативні та комунікативні вправи як засіб формування навичок говоріння Условно-коммуникативные и коммуникативные упражнения как средство формирования навыков говорения |
|
Creator |
Жарікова, Л. М.
|
|
Subject |
Міжнародні
|
|
Description |
The article deals with the development of students’ communicative competence and activities developing speaking skills while teaching English. The article observes the types of structured (practical) and communicative output activities, gives the examples of such activities and recommendations for use at English lessons.
Стаття присвячена розвитку комунікативної компетенції учнів при навчанні англійської мови та вправам, що формують навички говоріння. У статті представлені види умовно-комунікативних (практичних) та комунікативних вправ, наведені їх приклади та дані рекомендації щодо застосування цих вправ на уроках англійської мови. Статья посвящена развитию коммуникативной компетенции учащихся при обучении английскому языку и упражнениям, формирующим навыки говорения. В статье представлены виды условно-коммуникативных (практических) и коммуникативных упражнений, приведены их примеры и даны рекомендации по применению этих упражнений на уроках английского языка. |
|
Publisher |
Південна фундація педагогіки
|
|
Date |
2014-10
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/8421/1/L_Zharykova_ZNRUMNPK_2014.pdf
Жарікова, Л. М. (2014) Умовно-комунікативні та комунікативні вправи як засіб формування навичок говоріння Збірник наукових праць учасників міжнародної науково-практичної конференції "педагогічні та психологічні науки: історія розвитку, сучасний стан та перспективи досліджень". с. 66-69. |
|