Запис Детальніше

Розвиток потенціалу особистості студентів в умовах освітнього середовища вищого навчалного закладу

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/4445/
978-966-96616-8-5
 
Title Розвиток потенціалу особистості студентів в умовах освітнього середовища вищого навчалного закладу
Развития потенциала личности студентов в условиях образовательной среды высшего учебного заведения
The student personality development in the educational environment of a higer educational institution
 
Creator Міляєва, Валерія Робертівна
Лебідь, Неля Костянтинівна
Бреус, Юлія Володимирівна
 
Subject Монографії
 
Description The article provides a theoretical analysis of the concept of "personal potential", defines its basic properties and types. The personal potential is considered by the authors as a dynamic integrative phenomenon that ensures the success of the processes of individualization, socialization and professionalization.
Also, the theoretical analysis of the personal potential in the educational environment was done. The individual activity of person is considered as a basis for successful development of personality in university educational environment.
The results of empirical research of the students’ individual activity derived the following indicators: the hierarchy of values and meanings, basic beliefs, the developed activity structure, volitional qualities, the need for achievement, the level of claims.
The psychological profile of the average student in social sciences and the parameters of students’ personal activity were defined.
The sample of the program of psychological and pedagogical support of personal potential building in university educational environment was proposed
В статье осуществлен теоретический анализ понятия «потенциал личности», определены его основные свойства и виды. Потенциал личности рассматривается авторами как динамическое интегративное образование, которое обеспечивает успешность процессов индивидуализации, социализации и профессионализации.
Осуществлен теоретический анализ проблемы развития потенциала личности в условиях современной образовательной среды. Основой успешности развития потенциала личности в условиях образовательной среды вуза рассматривается личностная активность личности.
Представлены результаты эмпирического исследования личностной активности студенческой молодежи по следующим показателям: иерархия ценностных ориентаций и смыслов, базисные убеждения, развитая структура деятельности, волевые качества, потребность в достижениях, уровень притязаний. Очерчен психологический портрет среднестатистического студента социономического типа профессий по параметрам проявления личностной активности.
Предложена модель программы психолого-педагогического обеспечения развития потенциала личности в образовательной среде вуза
У статті здійснено теоретичний аналіз поняття «потенціал особистості», визначені його основні властивості та види. Потенціал особистості розглядається авторами як динамічне інтегративне утворення, яке забезпечує успішність процесів індивідуалізації, соціалізації та професіоналізації.
Здійснено теоретичний аналіз проблеми розвитку потенціалу особистості в умовах сучасного освітнього середовища. Основою успішності розвитку потенціалу особистості в умовах освітнього середовища ВНЗ розглядається особистісна активність особистості.
Представлено результати емпіричного дослідження особистісної активності студентської молоді за такими показниками: ієрархія ціннісних орієнтацій і смислів, базисні переконання, розвинена структура діяльності, вольові якості, потреба у досягненнях, рівень домагань. Окреслено психологічний портрет середньостатистичного студента соціономічного типу професій за параметрами прояву особистісної активності.
Запропоновано модель програми психолого-педагогічного забезпечення розвитку потенціалу особистості в освітньому середовищі ВНЗ
 
Publisher "Віндрук"
 
Date 2014-06-11
 
Type Монографія
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/4445/1/V_Miliaieva_N_Lebid_Y_Breus_KPP_IL.pdf
Міляєва, Валерія Робертівна та Лебідь, Неля Костянтинівна та Бреус, Юлія Володимирівна (2014) Розвиток потенціалу особистості студентів в умовах освітнього середовища вищого навчалного закладу Колективна. "Віндрук", Вінниця,.