Запис Детальніше

Робоча програма навчальної дисципліни "Логопсихологія" напряму підготовки "Початкова освіта"

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/8548/
 
Title Робоча програма навчальної дисципліни "Логопсихологія" напряму підготовки "Початкова освіта"
 
Creator Таран, Оксана Петрівна
 
Subject Робочі програми навчальних дисциплін
 
Description Робоча навчальна програма з дисципліни «Логопсихологія» є нормативним документом Київського університету імені Бориса Грінченка, який розроблено кафедрою спеціальної психології, корекційної та педагогічної освіти на основі освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів відповідно до навчального плану напряму підготовки 6.010102 – Початкова освіта.
Робочу навчальну програму укладено згідно з вимогами кредитно-модульної системи організації навчання. Програма визначає обсяги знань, які повинен опанувати бакалавр відповідно до вимог освітньо-кваліфікаційної характеристики, алгоритму вивчення навчального матеріалу дисципліни «Логопсихологія», необхідне методичне забезпечення, складові та технологію оцінювання навчальних досягнень студентів.
«Логопсихологія» є складовою частиною дисциплін циклу професійно-орієнтованої підготовки. Її вивчення передбачає підвищення професійної компетентності студентів, розширення, систематизація та закріплення набутих знань з логопсихології, що сприятиме ефективній самореалізації студентів, як фахівців. характеризується тісними міждисциплінарними зв’язками із загальною, віковою, педагогічною, спеціальною психологією, нейропсихологією, психолінгвістикою та іншими галузями психологічних та медичних знань. Вивчення курсу «Логопсихології» сприяє поглибленому розумінню структури і закономірностей психічної діяльності осіб із порушеннями мовлення, дозволяє індивідуалізувати систему психолого-педагогічного супроводу осіб із мовленнєвими порушеннями.
Мета курсу – розкрити причини, механізми, особливості перебігу психічних процесів при порушеннях мовлення; визначити механізми психічного розвиту та адаптації осіб з порушеннями мовлення; виявити особливості пізнавальної та особистісної сфери при різних порушеннях мовлення; сприяти формуванню уявлень про зміст практичної роботи з людьми з порушеннями мовлення.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2014
 
Type Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/8548/1/O_Taran_K_Kibalna_L_PODZ_2_KSPKIO_IL.pdf
Таран, Оксана Петрівна (2014) Робоча програма навчальної дисципліни "Логопсихологія" напряму підготовки "Початкова освіта" [Навчально-методичні матеріали]