Запис Детальніше

ГУМАНІСТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ЗАСОБАМИ МУЗИКИ ЯК ПРОЦЕС ДУХОВНО-КАТАРСИЧНОГО ПЕРЕТВОРЕННЯ ОСОБИСТОСТІ (Humanistic Education by Means of Music as the Process of Spiritual and Cathartic Transformation of Personality)

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/3606/
 
Title ГУМАНІСТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ЗАСОБАМИ МУЗИКИ ЯК ПРОЦЕС
ДУХОВНО-КАТАРСИЧНОГО ПЕРЕТВОРЕННЯ ОСОБИСТОСТІ
(Humanistic Education by Means of Music as the Process of Spiritual and Cathartic Transformation of Personality)
 
Creator Горбенко, С. (S. Horbenko)
 
Subject Педагогіка, Pedagogics
 
Description У статті зроблено спробу обґрунтування можливостей катарсичної діяльності в гуманістичному вихованні особистості. Висловлюється припущення, що катарсис, виховання входять в єдину духовно моральну систему. Відстоюється позиція про важливість музики, її чуттєвого переживання як засобу розвитку духовної культури індивіда та ролі в цьому процесі вчителя, який зосереджує увагу дітей на значущих художніх цінностях і представляє їх у конкретних видах, формах і прийомах музичної діяльності.
(This paper attempts to study possibilities of cathartic activity in humanistic education of the individual. It is
suggested that catharsis and education are the components of a single spiritual and moral system. The importance
of music is advocated and its sensuous experiences as a means of spiritual culture of the individual and the role
of the teacher in this process, which focuses on children’s significant artistic values and presents them in specific
types, forms and methods of musical activity.)
 
Publisher Видавництво Національного університету «Острозька академія».
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/3606/1/8.pdf
Горбенко, С. (S. Horbenko) (2014) ГУМАНІСТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ЗАСОБАМИ МУЗИКИ ЯК ПРОЦЕС ДУХОВНО-КАТАРСИЧНОГО ПЕРЕТВОРЕННЯ ОСОБИСТОСТІ (Humanistic Education by Means of Music as the Process of Spiritual and Cathartic Transformation of Personality). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.27). pp. 22-25.