ПРОБЛЕМИ ДІАЛОГІЗАЦІЇ СПІЛКУВАННЯ ЯК ДУХОВНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ВИМІР ОСОБИСТОСТІ (Problems of «Dialogization» Communication as Spiritual and Psychological Dimension of Personality)
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.oa.edu.ua/3633/
|
|
Title |
ПРОБЛЕМИ ДІАЛОГІЗАЦІЇ СПІЛКУВАННЯ ЯК ДУХОВНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ВИМІР ОСОБИСТОСТІ (Problems of «Dialogization» Communication as Spiritual and Psychological Dimension of Personality) |
|
Creator |
Халанський, В. (V. Halanskyi)
|
|
Subject |
Психологія, Psychology
|
|
Description |
У статті розглядається проблема діалогізації спілкування з позиції діалогічного підходу. Діалогічна взаємодія розглядається нами як спосіб спілкування, спрямований на розвиток і розуміння того, що партнери спілкування думають, відчуваю і роблять. Психологічна готовність до такого способу спілкування вивчається нами в контексті її особистісного аспекту. Особистісний аспект психологічної готовності розуміється нами як певна характеристика ціннісно-смислової системи. (This article addresses the problem of «dialogization» of communication process from the position of a dialogical approach. A dialogical interaction is considered as a means of communication aimed at the developing and understanding of what the communication partners think, feel and do. Psychological willingness to communicate in this way is studied in the context of its personalistic aspect. This personalistic aspect of the aforementioned psychological willingness is understood as a characteristic of the value-semantic system.) |
|
Publisher |
Видавництво Національного університету «Острозька академія».
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://eprints.oa.edu.ua/3633/1/35.pdf
Халанський, В. (V. Halanskyi) (2014) ПРОБЛЕМИ ДІАЛОГІЗАЦІЇ СПІЛКУВАННЯ ЯК ДУХОВНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ВИМІР ОСОБИСТОСТІ (Problems of «Dialogization» Communication as Spiritual and Psychological Dimension of Personality). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.27). pp. 145-149. |
|