Запис Детальніше

З ДОСВІДУ ФОРМУВАННЯ ДУХОВНО-МОРАЛЬНИХ ЯКОСТЕЙ СТУДЕНТІВ ЧЕРКАСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ТЕХНОЛОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ (The Experience of the Formation of Spiritual and Moral Qualities of Cherkasy State Technological University Students)

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/3636/
 
Title З ДОСВІДУ ФОРМУВАННЯ ДУХОВНО-МОРАЛЬНИХ ЯКОСТЕЙ СТУДЕНТІВ
ЧЕРКАСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ТЕХНОЛОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
(The Experience of the Formation of Spiritual and Moral Qualities of Cherkasy State Technological University Students)
 
Creator Чемерис, І. (I. Chemerys)
Білик, Л. (L. Bylyk)
 
Subject Педагогіка, Pedagogics
 
Description У статті розглянуто основні напрямки та методи формування духовних цінностей у студентів технологічного університету. Показано напрямки виховної роботи, метою яких є розвиток гармонійної особистості, формування її духовно-моральних та базових національних цінностей. Зроблено висновки про
необхідність вдосконалення такої діяльності шляхом впровадження новітніх технологій.
(The article reviews the main trends and methods of forming spiritual values in students of Technological University. The basic directions of educational work aimed at the development of a harmonious personality, the formation of its spiritual and moral base and national values. The conclusions about the need of these activities improvement through the introduction of new technologies are considered.)
 
Publisher Видавництво Національного університету «Острозька академія».
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/3636/1/38.pdf
Чемерис, І. (I. Chemerys) and Білик, Л. (L. Bylyk) (2014) З ДОСВІДУ ФОРМУВАННЯ ДУХОВНО-МОРАЛЬНИХ ЯКОСТЕЙ СТУДЕНТІВ ЧЕРКАСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ТЕХНОЛОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ (The Experience of the Formation of Spiritual and Moral Qualities of Cherkasy State Technological University Students). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.27). pp. 158-161.