Взаємозв’язок категорій системи менеджменту якості в галузі торгівлі споживчої кооперації
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Взаємозв’язок категорій системи менеджменту якості в галузі торгівлі споживчої кооперації
|
|
| Creator |
Рибалко, Леся
|
|
| Subject |
якість
система якості цілі завдання функції |
|
| Description |
У торгівельній галузі споживчої кооперації система менеджменту якості повинна інтегруватися в загальну систему управління, при цьому доцільно виділяти категорії управління, що є підґрунтям саме для формування системи менеджменту якості, враховувати їх взаємозв’язок і значення, та не створювати можливості їх нівелювання з категоріями загальної системи управління в галузі. Автором розглянуто наступні взаємозалежні категорії управління якістю на які спирається поняття системи: об'єкт, суб'єкт, ціль, задачі, принципи, методи, функції, механізм і ін. |
|
| Publisher |
ПУСКУ
|
|
| Date |
2015-04-07T08:57:29Z
2015-04-07T08:57:29Z 2007 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Науковий вісник ПУСКУ, серія „Економічні науки”, 1 (21) 2007, С. 74-78
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/2534 |
|
| Language |
ua
|
|