Запис Детальніше

Формування структури показників оцінки якості торговельного обслуговування в системі споживчої кооперації

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування структури показників оцінки якості торговельного обслуговування в системі споживчої кооперації
 
Creator Рибалко Леся
 
Subject торговельне обслуговування
споживча кооперація
оцінка якості
управління якістю
 
Description За результатами дослідження автором запропоновано здійснювати оцінку якості торговельного обслуговування в системі споживчої кооперації на основі базисної системи показників, елементами якої є показники товарообороту, показники, що характеризують стан торговельної мережі та узагальнюючий коефіцієнт якості торговельного обслуговування.
 
Publisher Дніпропетровськ: ДНУ
 
Date 2015-04-07T09:23:14Z
2015-04-07T09:23:14Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Економіка: Проблеми теорії та практики. Збірник наукових праць. Випуск 222: В 5 т. Том ІІ. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2007. – 264 с. (С.423- 433)
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/2540
 
Language ua