Формування структури показників оцінки якості торговельного обслуговування в системі споживчої кооперації
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування структури показників оцінки якості торговельного обслуговування в системі споживчої кооперації
|
|
Creator |
Рибалко Леся
|
|
Subject |
торговельне обслуговування
споживча кооперація оцінка якості управління якістю |
|
Description |
За результатами дослідження автором запропоновано здійснювати оцінку якості торговельного обслуговування в системі споживчої кооперації на основі базисної системи показників, елементами якої є показники товарообороту, показники, що характеризують стан торговельної мережі та узагальнюючий коефіцієнт якості торговельного обслуговування.
|
|
Publisher |
Дніпропетровськ: ДНУ
|
|
Date |
2015-04-07T09:23:14Z
2015-04-07T09:23:14Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Економіка: Проблеми теорії та практики. Збірник наукових праць. Випуск 222: В 5 т. Том ІІ. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2007. – 264 с. (С.423- 433)
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/2540 |
|
Language |
ua
|
|