Запис Детальніше

Світова практика вимірювання якості торговельних послуг у сучасних умовах функціонування підприємств, організацій споживчої кооперації

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Світова практика вимірювання якості торговельних послуг у сучасних умовах функціонування підприємств, організацій споживчої кооперації
 
Creator Рибалко Леся
 
Subject торгівля
якість послуг
управління якістю
система якості
 
Description Для торгівлі, як сфери послуг, характерною проблемою управління якістю є оцінка наданих послуг на підставі їх об'єктивних характеристик, розв’язання якої закладено в логіці співставлення очікувань споживача і сприйняття отриманої ним послуги.
 
Publisher Полтава: АСМІ
 
Date 2015-04-07T09:41:02Z
2015-04-07T09:41:02Z
2007-05-25
 
Type Thesis
 
Identifier Маркетинг в малому та середньому бізнесі: Міжнародна науково-практична конференція. 24-25 травня 2007 р. – Полтава: АСМІ, 2007. – 228 с. (С. 93-96)
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/2542
 
Language ua