Світова практика вимірювання якості торговельних послуг у сучасних умовах функціонування підприємств, організацій споживчої кооперації
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Світова практика вимірювання якості торговельних послуг у сучасних умовах функціонування підприємств, організацій споживчої кооперації
|
|
Creator |
Рибалко Леся
|
|
Subject |
торгівля
якість послуг управління якістю система якості |
|
Description |
Для торгівлі, як сфери послуг, характерною проблемою управління якістю є оцінка наданих послуг на підставі їх об'єктивних характеристик, розв’язання якої закладено в логіці співставлення очікувань споживача і сприйняття отриманої ним послуги.
|
|
Publisher |
Полтава: АСМІ
|
|
Date |
2015-04-07T09:41:02Z
2015-04-07T09:41:02Z 2007-05-25 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Маркетинг в малому та середньому бізнесі: Міжнародна науково-практична конференція. 24-25 травня 2007 р. – Полтава: АСМІ, 2007. – 228 с. (С. 93-96)
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/2542 |
|
Language |
ua
|
|