Формування абсолютних шкал тестової кваліметрії знань вирішенням однокрокової задачі прийняття рішень з векторним показником ефективності
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування абсолютних шкал тестової кваліметрії знань вирішенням однокрокової задачі прийняття рішень з векторним показником ефективності
Формирование абсолютных шкал тестовой квалиметрии знаний решением одношаговой задачи принятия решений с векторным показателем эффективности Formation of absolute scales of a test qualimetry knowledge by the solution of the one-step task of decision-making with a vectorial efficiency index |
|
Creator |
Камишин, В. В.; Національна академія педагогічних наук України
|
|
Subject |
—
УДК 378:371.26.003.12 — УДК 378:371.26.003.12 — УДК 378:371.26.003.12 |
|
Description |
Запропоновано визначення агрегованої оцінки результатів тестування за допомогою адитивної функції. Запровадження об’єктивного тестового контролю в освітянських установах усіх рівнів акредитації, у тому числі під час незалежного зовнішнього оцінювання знань випускників шкіл, потребує формування абсолютних 100-бальної та 200-бальної шкал. Спираючись на розподіл значень індекса дискримінативності завдань теста, запропонована процедура встановлення його перцептивно-продуктивних, репродуктивних, конструктивно-варіативних та творчих складових, кожна з яких має відповідний коефіцієнт значущості. Оскільки кожне питання може розглядатись як окремий показник ефективності, агрегована оцінка визначається за допомогою адитивної функції
Предложно определение агрегованной оценки результатов тестирования с помощью адитивной функции. Внедрение объективного тестового контроля в образовательных учреждениях всех уровней аккредитации, в том числе во время независимого внешнего оценивания знаний выпускников школ, увеличивает актуальность формирования абсолютных 100-бальной и 200-бальной шкал. Опираясь на распределение значений індекса дискриминативности заданий теста, предложена процедура установления его перцептивно-продуктивных, репродуктивных, конструктивно-вариативных и творческих составляющих, каждая из которых имеет соответствующий коэффициент значимости. И поскольку каждый вопрос может рассматриваться как отдельный показатель эффективности, то агрегированная оценка определяется с помощью адитивної функции Prepositional definition agregovannoy evaluation of test results by aditivnoy function. Implementation of objective test monitoring in educational institutions of all accreditation levels including during independent external estimation of graduates knowledge of schools, increases an formation urgency of absolute 100 ball sand 200 balls scales. Its determination procedure test’s perceptual and productive, reproductive, constructive and variable, creative components learning by the section of index values of a discriminatory power of test questions. Every test components has appropriate coefficient significance. If every question can be considered as a separate efficiency index, the aggregational estimate decides on the help of additive function |
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2015-04-09
|
|
Type |
—
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PIU/article/view/7667
|
|
Source |
Проблемы информатизации и управления; Том 4, № 40 (2012); 24-29
Проблеми iнформатизацiї та управлiння; Том 4, № 40 (2012); 24-29 Problems of Informatization and Management; Том 4, № 40 (2012); 24-29 |
|
Language |
uk
|
|