МОТИВАЦІЯ, ЯК ПЕРЕД УМОВА ПСИХОЛОГІЇ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬ НОСТІ ПРИКОРД ОННИКА (MOTIVATION AS A PREREQUISITE OF PSYCHOLOGICAL READINESS FOR BORDER GUARDS PROFESSIONAL ACTIVITY)
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.oa.edu.ua/3664/
|
|
Title |
МОТИВАЦІЯ, ЯК ПЕРЕД УМОВА ПСИХОЛОГІЇ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬ НОСТІ ПРИКОРД ОННИКА (MOTIVATION AS A PREREQUISITE OF PSYCHOLOGICAL READINESS FOR BORDER GUARDS PROFESSIONAL ACTIVITY) |
|
Creator |
Мул, С. (S. Mul)
|
|
Subject |
Psychology
|
|
Description |
У статті висвітлено погляди практичного військового психо- лога на проблему мотивації офіцерів у прикордонній сфері. Введено нове поняття «психологічно важливе середовище» в контекст вивчення готовності офіцера до професійної діяльності. Узагальнено та розкрито інструментарій мотиву офіцера, виділено спрямованість прикордонного мотиву в діяльності офіцера. Обгрунтовано вплив предмета дослідження на активізацію і спрямованість поведінки офіцера-прикордонника. (The article highlights the views of practical military psychologist at the problem of motivation in the border area. Introduced a new concept of «psiholgicheski important medium» in the context of the study of readiness officer for professional work. Summarized and disclosed tools motif officer to determine the orientation of the boundary motif in the work of the officer. Justified by the impact of an object of research to enhance and focus the behavior of border guard officers.) |
|
Publisher |
Видавництво Національного університету «Острозька академія».
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://eprints.oa.edu.ua/3664/1/14.pdf
Мул, С. (S. Mul) (2014) МОТИВАЦІЯ, ЯК ПЕРЕД УМОВА ПСИХОЛОГІЇ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬ НОСТІ ПРИКОРД ОННИКА (MOTIVATION AS A PREREQUISITE OF PSYCHOLOGICAL READINESS FOR BORDER GUARDS PROFESSIONAL ACTIVITY). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.28). pp. 127-149. |
|