Запис Детальніше

Знаходження характеристик однієї моделі системи масового обслуговування зі зворотним зв'язком

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Знаходження характеристик однієї моделі системи масового обслуговування зі зворотним зв'язком
Нахождение характеристик одной модели системы массового обслуживания с обратной связью
Calculation of characteristics of the model of queueing system with feedback
 
Creator Фаттахова, М. И.; Национальная Академия Авиации
Кулиева, Х. Н.; Национальная Академия Авиации
 
Subject
УДК 004.7:004.89
системы передачи и обработки информации; мульти-агентные системы
УДК 004.7:004.89

УДК 004.7:004.89
 
Description Pапропоновано метод розрахунку характеристик багатоканальної системи масового обслуговування з чистими втратами і зворотним зв'язком. Зворотний зв'язок проявляється миттєвим поверненням частини викликів для отримання повторного обслуговування. Розглядаються дві схеми повернення викликів. В одній з них ймовірність повернення залежить від числа первинних викликів в каналах, а в іншій вона залежить від числа повторних викликів в каналах. Наводяться результати чисельних експериментів
Предложен метод расчета характеристик многоканальной системы массового обслуживания с чистыми потерями и обратной связью. Обратная связь проявляется мгновенным возвращением части вызовов для получения повторного обслуживания. Рассматриваются две схемы возвращения вызовов. В одной из них вероятность возвращения зависит от числа первичных вызовов в каналах, а в другой она зависит от числа повторных вызовов в каналах. Приводятся результаты численных экспериментов
In the paper, the method to calculate the characteristics of the multichannel queueing system with pure losses and feedback is proposed. Here feedback is occurring as a result of returning a part of serviced calls to get a new service. Two schemes for returning of primary calls are considered. In first scheme it is assumed that probabilities of returning are depends on number of primary calls in channels while in second scheme they are depends on number of repeated calls in channels. Results of numerical experiments are given
 
Publisher Національний авіаційний університет
 
Contributor


 
Date 2015-04-20
 
Type
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PIU/article/view/7753
 
Source Problems of Informatization and Management; Том 3, № 47 (2014); 76-84
Проблемы информатизации и управления; Том 3, № 47 (2014); 76-84
Проблеми iнформатизацiї та управлiння; Том 3, № 47 (2014); 76-84
 
Language ru