Запис Детальніше

Автоматичне керування вертикальною швидкістю літака за критеріями запасу максимальної та мінімальної наявної вертикальної швидкості

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Автоматичне керування вертикальною швидкістю літака за критеріями запасу максимальної та мінімальної наявної вертикальної швидкості
Автоматическое управление вертикальной скоростью самолета за критериями запаса максимальной и минимальной располагаемой вертикальной скорости
Automatic control of vertical speed of plane on the criterion of maximum and minimum stock of available vertical velocity
 
Creator Морозов, В. С.; Національний авіаційний університет
 
Subject система автоматичного керування літаком; наявна вертикальна швидкість
УДК 629.7.062

УДК 629.7.062

УДК 629.7.062
 
Description У статті отриманий аналітичний вираз мінімальної наявної вертикальної швидкості, котрий пояснює причину можливого виходу літака за межу максимально-експлуатаційної швидкості (числа Маха). Запропонований удосконалений критерій запасу наявної вертикальної швидкості для забезпечення невиходу літака за межу допустимого кута атаки та за межу максимально - експлуатаційної швидкості (числа Маха) у автоматичному режимі керування вертикальною швидкістю
В статье получено аналитическое выражение минимальной  располагаемой вертикальной скорости, которое объясняет причину возможного выхода самолета  за границу максимально-эксплуатационной скорости (числа Маха). Предложен усовершенствованный критерий запаса располагаемой вертикальной скорости для обеспечения невыхода самолета за границу допустимого угла атаки и за границу максимально-эксплуатационной скорости (числа М) в автоматическом режиме управления вертикальной скоростью
The article deals with advanced analytical expression of minimum available vertical velocity expression that explains the reason for the eventual recovery of the aircraft below the maximum -operating speed ( Mach number ). Proposed an improvement to the existing stock of standard vertical velocity for absenteeism plane below the allowable angle of attack and below the maximum - Operating speed ( Mach number ) in automatic control of the vertical speed
 
Publisher Національний авіаційний університет
 
Contributor


 
Date 2015-04-20
 
Type
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PIU/article/view/7751
 
Source Problems of Informatization and Management; Том 3, № 47 (2014); 62-70
Проблемы информатизации и управления; Том 3, № 47 (2014); 62-70
Проблеми iнформатизацiї та управлiння; Том 3, № 47 (2014); 62-70
 
Language uk