Автоматичне керування вертикальною швидкістю літака за критеріями запасу максимальної та мінімальної наявної вертикальної швидкості
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Автоматичне керування вертикальною швидкістю літака за критеріями запасу максимальної та мінімальної наявної вертикальної швидкості
Автоматическое управление вертикальной скоростью самолета за критериями запаса максимальной и минимальной располагаемой вертикальной скорости Automatic control of vertical speed of plane on the criterion of maximum and minimum stock of available vertical velocity |
|
Creator |
Морозов, В. С.; Національний авіаційний університет
|
|
Subject |
система автоматичного керування літаком; наявна вертикальна швидкість
УДК 629.7.062 — УДК 629.7.062 — УДК 629.7.062 |
|
Description |
У статті отриманий аналітичний вираз мінімальної наявної вертикальної швидкості, котрий пояснює причину можливого виходу літака за межу максимально-експлуатаційної швидкості (числа Маха). Запропонований удосконалений критерій запасу наявної вертикальної швидкості для забезпечення невиходу літака за межу допустимого кута атаки та за межу максимально - експлуатаційної швидкості (числа Маха) у автоматичному режимі керування вертикальною швидкістю
В статье получено аналитическое выражение минимальной располагаемой вертикальной скорости, которое объясняет причину возможного выхода самолета за границу максимально-эксплуатационной скорости (числа Маха). Предложен усовершенствованный критерий запаса располагаемой вертикальной скорости для обеспечения невыхода самолета за границу допустимого угла атаки и за границу максимально-эксплуатационной скорости (числа М) в автоматическом режиме управления вертикальной скоростью The article deals with advanced analytical expression of minimum available vertical velocity expression that explains the reason for the eventual recovery of the aircraft below the maximum -operating speed ( Mach number ). Proposed an improvement to the existing stock of standard vertical velocity for absenteeism plane below the allowable angle of attack and below the maximum - Operating speed ( Mach number ) in automatic control of the vertical speed |
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2015-04-20
|
|
Type |
—
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PIU/article/view/7751
|
|
Source |
Problems of Informatization and Management; Том 3, № 47 (2014); 62-70
Проблемы информатизации и управления; Том 3, № 47 (2014); 62-70 Проблеми iнформатизацiї та управлiння; Том 3, № 47 (2014); 62-70 |
|
Language |
uk
|
|