Запис Детальніше

Моделювання багатокритеріального розв’язання конфліктної ситуації між повітряними кораблями

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Моделювання багатокритеріального розв’язання конфліктної ситуації між повітряними кораблями
Моделирование многокритериального разрешения конфликтной ситуации между воздушными судами
SIMULATION OF THE MULTI-OBJECTIVE RESOLUTION OF AIRCRAFT CONFLICT
 
Creator Kharchenko, Volodymyr; Ningbo University of Technology, China; National Aviation University, Kyiv, Ukraine
Vasyliev, Denys; National Aviation University, Kyiv, Ukraine
Bo, Wang; Ningbo University of Technology, China
 
Subject
багатокритеріальне прийняття рішень; комп’ютерне моделювання; повітряний корабель; розв’язання конфліктної ситуації
656.7.084:519.8(045)

воздушное судно; компьютерное моделирование; разрешение конфликтной ситуации; многокритериальное принятие решений
656.7.084:519.8(045)

aircraft; computer simulation; conflict resolution; multi-objective decision-making
656.7.084:519.8(045)
 
Description Представлено результати комп’ютерного моделювання розв’язання конфліктної ситуації між повітрянимикораблями із застосуванням методу багатокритеріального послідовного синтезу безконфліктних просторово-часових траєкторій. Результати комп’ютерного моделювання свідчать про те, що метод забезпечує розв’язанняконфліктної ситуації відповідно до критеріїв регулярності польотів, економічності та складності маневрування.
Представлены результаты компьютерного моделирования разрешения конфликтной ситуации между воздушными судами с применением метода многокритериального последовательного синтеза бесконфликтных пространственно-временных траекторий. Результаты компьютерного моделирования свидетельствуют о том, что метод обеспечивает разрешение конфликтной ситуации в соответствии с критериями регулярности полетов, экономичности и сложности маневрирования.
The article represents computer simulation of aircraft conflict resolution using the method of multi-objective sequential synthesis of conflict-free space-time trajectories. The results of computer simulation show that the method provides the conflict resolution according to flight regularity, efficiency and maneuvers complexity criteria.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2015-04-21
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/7677
 
Source Proceedings of National Aviation University; Том 62, № 1 (2015); 7-11
Вестник Национального авиационного университета; Том 62, № 1 (2015); 7-11
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 62, № 1 (2015); 7-11
 
Language uk
 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).