Запис Детальніше

Підготовка вчителів до навчання іноземних мов молодших школярів: з досвіду країн Європейського Союзу

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/7445/
 
Title Підготовка вчителів до навчання іноземних мов молодших школярів: з досвіду країн Європейського Союзу
Teachers training for elementary school children foreign languages’ teaching: from the experience of the European Union
Подготовка учителей к обучению иностранным языкам младших школьников: опыт стран Европейского Союза
 
Creator Котенко, Ольга Володимирівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description Автором проаналізовано організаційний та змістовий аспекти процесу підготовки вчителів до навчання іноземних мов молодших школярів у країнах ЄС. Обґрунтовано актуальність вивчення, узагальнення та систематизації зарубіжного досвіду у підготовці вчителів початкової школи до навчання іноземних мов, що зумовлені державним регулюванням у галузі ранньої іншомовної освіти в Україні. Акцентовано увагу на двофазовості професійної підготовки, диверсифікації фахівців, долучених до навчання іноземних мов молодших школярів, диференціації об’єму лінгводидактичної та психолого-педагогічної підготовки для вчителів початкової школи (generalist teacher), вчителів-предметників (semi-specialist) та вчителів іноземної мови.
The author has analyzed the organizational and content aspects of the process of teachers training to elementary school students’ foreign languages teaching in the EU. The relevance of studying, summarizing and systematizing of international experience in the sphere of primary school teachers training to foreign languages teaching, due to the state regulation of early foreign language education sector in Ukraine is substantiated. The attention is focused on the system of two stages training, diversification of specialists, which attached to primary school children foreign languages teaching, the volume differentiation of linguodidactic, psychological and pedagogical training for elementary school teachers (generalist teacher), subject teachers (semi-specialist) and foreign languages teachers.
Автором проанализированы организационный и содержательный аспекты процесса подготовки учителей к обучению иностранным языкам младших школьников в странах ЕС. Обоснована актуальность изучения, обобщения и систематизации зарубежного опыта подготовки учителей начальной школы к обучению иностранным языкам, обусловленных государственным регулированием отрасли раннего иноязычного образования в Украине. Акцентировано внимание на этапности профессиональной подготовки, диверсификации специалистов, допущенных к обучению иностранным языкам младших школьников, дифференциации объема лингводидактической и психолого-педагогической подготовки для учителей начальной школы, учителей –предметников и учителей иностранных языков.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН та Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
 
Date 2014
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/7445/1/Kotenko_O_PPoSS_4_14_FLMD_PI.pdf.pdf
Котенко, Ольга Володимирівна (2014) Підготовка вчителів до навчання іноземних мов молодших школярів: з досвіду країн Європейського Союзу Порівняльно-педагогічні студії, 22 (4). с. 37-44.