Запис Детальніше

Особистість керівника учнівського музично-інструментального колективу в педагогічній теорії і практиці

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/8360/
 
Title Особистість керівника учнівського музично-інструментального колективу в педагогічній теорії і практиці
Личность руководителя ученического музыкально-инструментального коллектива в педагогической теории и практике
Individuality of master of studying musical and instrumental band in teaching theory and practice
 
Creator Пляченко, Тетяна Миколаївна
 
Subject 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
37.0 Основні види та принципи освіти
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті проаналізовано науково-педагогічні і мистецтвознавчі праці, в яких сформульовано вимоги до особистості вчителя музичного мистецтва як керівника учнівського музично-інструментального колективу. Досліджено сутність поняття особистість» у філософському, психологічному й соціально-педагогічному аспектах.
Визначено структуру професійно-педагогічних та особистісних компетенцій, володінняякими забезпечує успішність фахової діяльності вчителя музичного мистецтва у шкільних оркестрах та інструментальних ансамблях.
В статье проанализированы научно-педагогические и искусствоведческие
труды, в которых сформулированы требования к личности учителя музыкального искусства как руководителя ученического музыкально-инструментального коллектива. Исследована сущность понятия «личность» в философском, психологическом и социально-педагогическом аспектах. Определена структура профессионально-педагогических и
личностных компетенций, владение которыми обеспечивает успешность профессиональной деятельности учителя музыкального искусства в школьных оркестрах и нструментальных ансамблях.
The article shows the analysis of scientific and pedagogical and art criticism works stating demands to individuality of a teacher of musical art as a master of study musical and instrumental band. The essence of ‘individuality’ notion has been studied in terms of philosophy, psychology, as well as social and pedagogical aspect. The structure of profession and pedagogical as well as personal competences have been defined, the success of mastering them in professional activities of music art teacher in school orchestras and instrumental ensembles.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2015
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/8360/1/T_Pliachenko_OD_OKUMIK_IM_KUBG.pdf
Пляченко, Тетяна Миколаївна (2015) Особистість керівника учнівського музично-інструментального колективу в педагогічній теорії і практиці Освітологічний дискурс: електронне наукове фахове видання (1 (9)). с. 179-191. ISSN 2312-5829