Мовна особистість як homo loquens – людина, яка творить і сприймає висловлювання
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/9052/
|
|
Title |
Мовна особистість як homo loquens – людина, яка творить і сприймає висловлювання
Языковая личность как homo loquens – человек, создающий ы воспринимающий высказывания Language person as homo loquens – a person who creates and takes statements |
|
Creator |
Глазова, Олександра Павлівна
|
|
Subject |
Інші (не входять ні до фахових ні до наукових)
|
|
Description |
У статті узагальнено погляди на мовну особистість з погляду мовознавства, психолінгвістики, соціолінгвістики, лінгводидактики. Уточнено структуру мовної особистості, умови її формування та критерії оцінювання відповідно до інтелектуального рівня, особливостей мисленнєвої діяльності, поглядів на світ, способів оволодіння знаннями й уміннями мовленнєвого спілкування.
В статье обобщаются взгляды на языковую личность с точки зрения лингвистики, психолингвистики, социолингвистики, лингводидактики. Уточняется структура языковой личности, условия ее формирования, критерии оценивания в соответствии с интеллектуальным уровнем, особенностями мыслительной деятельности, взглядов на мир, способов овладевания знаниями и умениями речового общения. The article summarizes the views on linguistic identity in terms of linguistics, psycholinguistics, sociolinguistics, linguistics. It specifies the structure of the linguistic identity, the conditions of its formation, evaluation criteria in accordance with the intellectual level, peculiarities of mental activity, view of life, ways of mastering the knowledge and conversation skills. |
|
Date |
2014
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/9052/1/O_Glazova_MD_1-2_IPPO.pdf
Глазова, Олександра Павлівна (2014) Мовна особистість як homo loquens – людина, яка творить і сприймає висловлювання Методичні діалоги (1-2). |
|