Двомовність – як роздвоєне жало: дискусія в 11 класі на актуальну суспільну тему
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/9053/
|
|
Title |
Двомовність – як роздвоєне жало: дискусія в 11 класі на актуальну суспільну тему
Двуязычие – раздвоенное жало: дискуссия в 11 классе на актуальную общественную тему Bilingualism – a forked sting: 11 class discussion on current social topic |
|
Creator |
Глазова, Олександра Павлівна
|
|
Subject |
Інші (не входять ні до фахових ні до наукових)
|
|
Description |
У статті проаналізовано освітньо-виховні можливості дискусії як методу інтерактивного навчання та навчальної технології, окреслено етапи її організації, охарактеризовано види дискусійного полілогу, основні правила його ефективного проведення. Подано орієнтовні матеріали до дискусії на одну з найбільш обговорюваних нині тем.
В статье проанализированы образовательно-воспитательные возможности дискуссии как метода интерактивного обучения и учебной технологии, обозначены этапы ее организации, охарактеризованы виды дискуссионного полилога, основные правила его эффективного проведения. Подано ориентировочные материалы к дискуссии на одну из самых обсуждаемых сегодня тем. The article analyzes educational opportunities of discussion as a method of interactive teaching and learning technology; defines the stages of its organization; characterizes polylogue kinds of discussion, the basic rules for its effective performance. The article containes rough data to the discussion on one of the most debated topics today. |
|
Date |
2014
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/9053/1/O_Glazova_MD_5_IPPO.pdf
Глазова, Олександра Павлівна (2014) Двомовність – як роздвоєне жало: дискусія в 11 класі на актуальну суспільну тему Методичні діалоги (5). |
|