Інтерв’ю: жанр журналістики та вид навчальної роботи.
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/9057/
|
|
Title |
Інтерв’ю: жанр журналістики та вид навчальної роботи.
Интервью: жанр журналистики и вид учебной работы Interview: journalism genre and type of academic work |
|
Creator |
Глазова, Олександра Павлівна
|
|
Subject |
Інші (не входять ні до фахових ні до наукових)
|
|
Description |
Окреслено ознаки інтерв’ю як жанру журналістики, охарактеризовано види інтерв’ю за комунікативним наміром (метою) і типом комунікативної стратегії, форми за кількістю учасників, сформульовано правила проведення інтерв’ю та формулювання запитань. Подано методичні рекомендації щодо використання форми інтерв’ю як виду навчальної роботи. Пояснено, як у формі уявного інтерв’ю можна організувати в школі ділову гру.
Определены признаки интервью как жанра журналистики, охарактеризованы виды интервью по коммуникативным намерениям (целям) и типом коммуникативной стратегии, формы по количеству участников, сформулированы правила проведения интервью и формулировки вопросов. Даны методические рекомендации по использованию формы интервью как вида учебной работы, показано, как можно в виде воображаемого интервью организовать в школе деловую игру. The article defines the features of an interview as a genre of journalism; characterizes interview types according to communicative intentions (goals) and types of communication strategy, forms according to the number of participants; formulates the rules of the interview and the questions wording. The article gives guidelines on the use of interview as a form of academic work; shows the way to organize a business game at school in the form of an imaginary interview. |
|
Date |
2013
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/9057/1/O_Glazova_MD_9_IPPO.pdf
Глазова, Олександра Павлівна (2013) Інтерв’ю: жанр журналістики та вид навчальної роботи. Методичні діалоги (9). |
|