Запис Детальніше

Інтерв’ю: жанр журналістики та вид навчальної роботи.

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/9057/
 
Title Інтерв’ю: жанр журналістики та вид навчальної роботи.
Интервью: жанр журналистики и вид учебной работы
Interview: journalism genre and type of academic work
 
Creator Глазова, Олександра Павлівна
 
Subject Інші (не входять ні до фахових ні до наукових)
 
Description Окреслено ознаки інтерв’ю як жанру журналістики, охарактеризовано види інтерв’ю за комунікативним наміром (метою) і типом комунікативної стратегії, форми за кількістю учасників, сформульовано правила проведення інтерв’ю та формулювання запитань. Подано методичні рекомендації щодо використання форми інтерв’ю як виду навчальної роботи. Пояснено, як у формі уявного інтерв’ю можна організувати в школі ділову гру.
Определены признаки интервью как жанра журналистики, охарактеризованы виды интервью по коммуникативным намерениям (целям) и типом коммуникативной стратегии, формы по количеству участников, сформулированы правила проведения интервью и формулировки вопросов. Даны методические рекомендации по использованию формы интервью как вида учебной работы, показано, как можно в виде воображаемого интервью организовать в школе деловую игру.
The article defines the features of an interview as a genre of journalism; characterizes interview types according to communicative intentions (goals) and types of communication strategy, forms according to the number of participants; formulates the rules of the interview and the questions wording. The article gives guidelines on the use of interview as a form of academic work; shows the way to organize a business game at school in the form of an imaginary interview.
 
Date 2013
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/9057/1/O_Glazova_MD_9_IPPO.pdf
Глазова, Олександра Павлівна (2013) Інтерв’ю: жанр журналістики та вид навчальної роботи. Методичні діалоги (9).