Запис Детальніше

ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ФОРМУВАННЯ ЦІЛІСНОЇ КАРТИНИ СВІТУ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА: ФІЛОСОФСЬКИЙ АСПЕКТ

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/8773/
 
Title ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ФОРМУВАННЯ ЦІЛІСНОЇ КАРТИНИ СВІТУ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА:
ФІЛОСОФСЬКИЙ АСПЕКТ
 
Creator Хитра, Зоя Михайлівна
 
Subject Всеукраїнські
 
Description У статті аналізується сутність понять «світогляд молодшого школяра» та «цілісна картина світу молодшого школяра». Розкривається роль підготовки студентів педагогічних ВНЗ до формування цілісної картини світу молодшого школяра у професійному становленні майбутнього вчителя початкових класів. Представлені показники ефективності світоглядно-виховної діяльності вчителя початкової школи.
В статье проанализированы понятия «мировоззрение младшего школьника» и «целостная картина мира младшего школьника». Раскрывается роль подготовки студентов педвузов к формированию целостной картины мира младшего школьника для профессионального становления будущего учителя начальных классов. Представлены показатели эффективности мировоззренческой воспитательной деятельности учителя начальных классов.
The article analyses the essence of notions «outlook of a primary pupil» and «comprehensive view of world of a primary pupil». The role of preparing students at pedagogical higher educational establishments for the formation of the comprehensive view of world of a primary pupil in their professional development as a teacher of a primary school is described. The characteristics of effectiveness of educational work of a primary school teacher are shown.
 
Date 2010
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/8773/1/Z_Hitra_ONNIPO_IS_UKKUBG.pdf
Хитра, Зоя Михайлівна (2010) ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ФОРМУВАННЯ ЦІЛІСНОЇ КАРТИНИ СВІТУ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА: ФІЛОСОФСЬКИЙ АСПЕКТ Освітологія - науковий напрям інтегрованого пізнання освіти.. с. 156-161.