Запис Детальніше

Теоретичні аспекти проблеми навчання і виховання ліворуких дітей

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/6598/
http://www.psyh.kiev.ua/%D0%A8%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%B1%D0%B0%D0%BD_%D0%9B.%D0%92._%D0%A2%D0%B5%D0%BE%D1%80%D0%B5%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%96_%D0%B0%D1%81%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%B8_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B8_%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D1%96_%D0%B2%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%BB%D1%96%D0%B2%D0%BE%D1%80%D1%83%D0%BA%D0%B8%D1%85_%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9
 
Title Теоретичні аспекти проблеми навчання і виховання ліворуких дітей
Теоретические аспекты проблемы обучения и воспитания леворуких детей
Theoretical aspects of training and education of left-handed children
 
Creator Шкарбан, Людмила Вячеславівна
 
Subject Збірники наукових праць
 
Description У статті розглянуто проблему навчання і виховання ліворуких дітей, з’ясовано зміст і сутність поняття „ліворукість”, охарактеризовано труднощі, які виникають під час навчання ліворуких дітей, окреслено психофізіологічні особливості ліворуких дітей
In the article the problem of training and education of left-handed children found meaning and essence of the concept of "left-handedness", describes the difficulties that arise during the study of left-handed children outlined physiological characteristics of left-handed children
В статье рассмотрена проблема обучения и воспитания леворуких детей, установлено содержание и сущность понятия "леворукость", охарактеризованы трудности, которые возникают во время обучения леворуких детей, обозначены психофизиологические особенности леворуких детей
 
Date 2011
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Identifier Шкарбан, Людмила Вячеславівна (2011) Теоретичні аспекти проблеми навчання і виховання ліворуких дітей Вісник психології і педагогіки (5). ISSN 2304-0629