Запис Детальніше

Педагогічна практика. Напрям підготовки 6.020204 "Музичне мистецтво". Професійне спрямування "Сольний спів".

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/9457/
 
Title Педагогічна практика.

Напрям підготовки 6.020204 "Музичне мистецтво".
Професійне спрямування "Сольний спів".
 
Creator Кацалап, Олена Вікторівна
Зінська, Тетяна Володимирівна
 
Subject Робочі програми навчальних дисциплін
 
Description Мета педагогічної практики – залучення студентів професійного спрямування «Сольний спів» освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр» до процесу організації освітньої діяльності у культурно-мистецьких закладах позашкільної освіти, набуття ними необхідних знань і практичних умінь у вокально-педагогічній роботі з дитячим ансамблевим колективом, зокрема: розвитку практичних умінь в організації занять, роботи над вокально-інтонаційним відтворенням та виконавськими штрихами, розуміння специфіки підбору та вивчення вокально-педагогічного ансамблевого репертуару, вироблення індивідуального стилю у педагогічній діяльності тощо, що можливо було б використати у подальшій професійній педагогічній діяльності на посаді керівника вокального ансамблю (кваліфікація при здобутті студентами професійного спрямування «Сольний спів» освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр» – «Бакалавр музичного мистецтва; соліст-вокаліст, артист вокального ансамблю, керівник вокального ансамблю»).
Завдання педагогічної практики:
 ознайомити студентів з навчальними документами позашкільного навчального закладу культурно-мистецького спрямування, зі станом сучасних проблем у музично-навчальній діяльності;
 опанування студентами специфікою педагогічної взаємодії викладача та учня і специфікою проведення практичного заняття;
 сформувати у студентів навички діагностування музичних здібностей учнів;
 підготувати студентів до здійснення педагогічного спостереження;
 розвинути у студентів професійно-педагогічні вміння навчання вокально-ансамблевого співу;
 сформувати у студентів різноманітні вокально-педагогічні навички та вміння застосовувати їх у практичній діяльності;
 сформувати у студентів навички роботи з творами вокально-педагогічного ансамблевого репертуару;
 навчити студентів об’єктивним критеріям оцінювання професійного рівня підготовки учнів;
 навчити студентів застосовувати методи педагогічного аналізу проведеного заняття;
 посприяти засвоєнню студентами необхідних знань з педагогічної практики.
 
Date 2015
 
Type Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed
 
Format image
text
 
Language ru
ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/9457/1/%D0%9F%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B0%20%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0.jpg
http://elibrary.kubg.edu.ua/9457/2/%D0%9F%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B0%20%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0%20%28%D0%86V%20%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81%29.pdf
Кацалап, Олена Вікторівна та Зінська, Тетяна Володимирівна (2015) Педагогічна практика. Напрям підготовки 6.020204 "Музичне мистецтво". Професійне спрямування "Сольний спів". [Навчально-методичні матеріали]