Педагогічна практика. Напрям підготовки 6.020204 "Музичне мистецтво". Професійне спрямування "Сольний спів".
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/9457/
|
|
Title |
Педагогічна практика. Напрям підготовки 6.020204 "Музичне мистецтво". Професійне спрямування "Сольний спів". |
|
Creator |
Кацалап, Олена Вікторівна
Зінська, Тетяна Володимирівна |
|
Subject |
Робочі програми навчальних дисциплін
|
|
Description |
Мета педагогічної практики – залучення студентів професійного спрямування «Сольний спів» освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр» до процесу організації освітньої діяльності у культурно-мистецьких закладах позашкільної освіти, набуття ними необхідних знань і практичних умінь у вокально-педагогічній роботі з дитячим ансамблевим колективом, зокрема: розвитку практичних умінь в організації занять, роботи над вокально-інтонаційним відтворенням та виконавськими штрихами, розуміння специфіки підбору та вивчення вокально-педагогічного ансамблевого репертуару, вироблення індивідуального стилю у педагогічній діяльності тощо, що можливо було б використати у подальшій професійній педагогічній діяльності на посаді керівника вокального ансамблю (кваліфікація при здобутті студентами професійного спрямування «Сольний спів» освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр» – «Бакалавр музичного мистецтва; соліст-вокаліст, артист вокального ансамблю, керівник вокального ансамблю»). Завдання педагогічної практики: ознайомити студентів з навчальними документами позашкільного навчального закладу культурно-мистецького спрямування, зі станом сучасних проблем у музично-навчальній діяльності; опанування студентами специфікою педагогічної взаємодії викладача та учня і специфікою проведення практичного заняття; сформувати у студентів навички діагностування музичних здібностей учнів; підготувати студентів до здійснення педагогічного спостереження; розвинути у студентів професійно-педагогічні вміння навчання вокально-ансамблевого співу; сформувати у студентів різноманітні вокально-педагогічні навички та вміння застосовувати їх у практичній діяльності; сформувати у студентів навички роботи з творами вокально-педагогічного ансамблевого репертуару; навчити студентів об’єктивним критеріям оцінювання професійного рівня підготовки учнів; навчити студентів застосовувати методи педагогічного аналізу проведеного заняття; посприяти засвоєнню студентами необхідних знань з педагогічної практики. |
|
Date |
2015
|
|
Type |
Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed |
|
Format |
image
text |
|
Language |
ru
ru |
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/9457/1/%D0%9F%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B0%20%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0.jpg
http://elibrary.kubg.edu.ua/9457/2/%D0%9F%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B0%20%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0%20%28%D0%86V%20%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81%29.pdf Кацалап, Олена Вікторівна та Зінська, Тетяна Володимирівна (2015) Педагогічна практика. Напрям підготовки 6.020204 "Музичне мистецтво". Професійне спрямування "Сольний спів". [Навчально-методичні матеріали] |
|