Запис Детальніше

Визначення імовірності контакту цільової аудиторії із різними елементами медіакомбінаціїпри здійсненні рекламних комунікацій

Цифровой репозиторий Харьковской национальной академии городского хозяйства (ХНАГХ)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Визначення імовірності контакту цільової аудиторії із різними елементами медіакомбінаціїпри здійсненні рекламних комунікацій
 
Creator Можевенко, Т.Ю.
Чумаченко, І.В.
 
Subject Публикации в других изданиях
 
Date 2011
 
Type Статья
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Identifier http://eprints.kname.edu.ua/39677/1/68.pdf
Можевенко, Т.Ю. и Чумаченко, І.В. (2011) Визначення імовірності контакту цільової аудиторії із різними елементами медіакомбінаціїпри здійсненні рекламних комунікацій. Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі: проблеми теорії та практики: Зб. наук. пр. (2). С. 136-146.
 
Relation http://eprints.kname.edu.ua/39677/