Визначення імовірності контакту цільової аудиторії із різними елементами медіакомбінаціїпри здійсненні рекламних комунікацій
Цифровой репозиторий Харьковской национальной академии городского хозяйства (ХНАГХ)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Визначення імовірності контакту цільової аудиторії із різними елементами медіакомбінаціїпри здійсненні рекламних комунікацій
|
|
Creator |
Можевенко, Т.Ю.
Чумаченко, І.В. |
|
Subject |
Публикации в других изданиях
|
|
Date |
2011
|
|
Type |
Статья
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://eprints.kname.edu.ua/39677/1/68.pdf
Можевенко, Т.Ю. и Чумаченко, І.В. (2011) Визначення імовірності контакту цільової аудиторії із різними елементами медіакомбінаціїпри здійсненні рекламних комунікацій. Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі: проблеми теорії та практики: Зб. наук. пр. (2). С. 136-146. |
|
Relation |
http://eprints.kname.edu.ua/39677/
|
|