Запис Детальніше

ПЕРЕКЛАД ЛІТЕРАТУРНОЇ КАЗКИ ЯК ІНТЕРПРЕТАЦІЯ КАЗКОВОГО СВІТУ АВТОРА

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ПЕРЕКЛАД ЛІТЕРАТУРНОЇ КАЗКИ ЯК ІНТЕРПРЕТАЦІЯ КАЗКОВОГО СВІТУ АВТОРА
ПЕРЕВОД ЛИТЕРАТУРНОЙ СКАЗКИ КАК ИНТЕРПРЕТАЦИЯ СКАЗОЧНОГО МИРА АВТОРА
TRANSLATION OF THE LITERARY FAIRY TALE AS INTERPRETATION OF THE FAIRY WORLD OF THE AUTHOR
 
Creator Лєпухова, Наталія
 
Subject казка; літературна казка; авторська казка, інтерпретація; авторський стиль; адаптація
УДК 81’255’4
сказка; литературная сказка; авторская сказка, интерпретация; авторский стиль; адаптация
УДК 81’255’4
fairy tale; literary fairy tale; author's fairy tale; interpretation; author's style; adaptation
УДК 81’255’4
 
Description У даній статті розглядаються особливості перекладу літературноїказки на матеріалі перекладів казок Г.Х. Андерсена «Соловей» і«Русалочка» українською мовою. Аналізуючи переклади казок, авторілюструє різні перекладацькі стратегії відповідними прикладами тазвертає увагу на збереження авторського стилю у перекладі.
В статье рассматриваются особенности перевода литературнойсказки на материале переводов сказок Г.Х. Андерсена «Соловей» и«Русалочка» на украинский язык. Анализируя переводы сказок, авториллюстрирует разные переводческие стратегии соответствующимипримерами и обращает внимание на сохранение авторского стиля впереводе.
The article sheds light on the problem of translation peculiarities ofliterary fairy tales by H.K. Andersen „The Nightingale“ and “The LittleMermaid“ into Ukrainian. The author illustrates different ways of translationwith appropriate examples and pays attention to the preservation of the author'sstyle.
 
Publisher Національний Авіаційний Університет
 
Contributor


 
Date 2015-05-08
 
Type
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/go/article/view/7864
 
Source Humanitarian Education in Technical Universities; № 27 (2013); 133
Гуманитарное образование в технических высших учебных заведениях; № 27 (2013); 133
Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах; № 27 (2013); 133
 
Language uk