Запис Детальніше

ДО ПИТАННЯ РОЗВИТКУ ЗМІСТУ ПОНЯТТЯ «МОВНА КОМПЕТЕНЦІЯ» В ІСТОРІЇ ЛІНГВІСТИКИ І ТЕОРІЇ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИМ МОВАМ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ДО ПИТАННЯ РОЗВИТКУ ЗМІСТУ ПОНЯТТЯ «МОВНА КОМПЕТЕНЦІЯ» В ІСТОРІЇ ЛІНГВІСТИКИ І ТЕОРІЇ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИМ МОВАМ
К ВОПРОСУ РАЗВИТИЯ СОДЕРЖАНИЯ ПОНЯТИЯ «ЯЗЫКОВАЯ КОМПЕТЕНЦИЯ» В ИСТОРИИ ЛИНГВИСТИКИ И ТЕОРИИ ОБУЧЕНИЯ ИНОСТРАННЫМ ЯЗЫКАМ
DEVELOPMENT OF THE CONTENT OF NOTION «LINGUISTIC COMPETENCE» IN HISTORY OF LINGUISTICS AND TEACHING METHODS OF FOREIGN LANGUAGES
 
Creator Болотна, Тетяна
 
Subject мовна (лінгвістична) компетенція; комунікативна компетенція; мовні знання; навички та вміння; мовні здібності; мовна діяльність; спілкування
УДК 81’42:378.147(045)
языковая (лингвистическая) компетенция; коммуникативная компетенция; языковые знания; навыки и умения; языковые способности; речевая деятельность; общение
УДК 81’42:378.147(045)
linguistic competence; communicative competence; linguistic knowledge; know-how and skills; linguistic abilities; language activity; communication
УДК 81’42:378.147(045)
 
Description Розглянуто розвиток змісту поняття «мовна компетенція» в історіїлінгвістики та теорії і методиці навчання іноземним мовам, даний оглядосновних концепцій зарубіжних та вітчизняних вчених щодо трактуванняданого терміна, представлена структура мовної компетенції у різнихавторів. На основі аналізу основних підходів до даного поняттявстановлюється визначення мовної компетенції в методиці навчанняіноземній мові.
В статье рассмотрено развитие содержания понятия «языковаякомпетенция» в истории лингвистики и теории и методики обученияиностранным языкам, дан обзор основных концепций зарубежных иотечественных ученых к трактовке данного термина, представленаструктура языковой компетенции у разных авторов. На основе анализаосновных подходов к данному понятию устанавливается определениеязыковой компетенции в методике обучения иностранному языку.
The article deals with the developing of the content of notion “linguisticcompetence” in the history of linguistics and teaching methods of foreign languages, to overview the main concepts of foreign and native scholars todefine this term, it gives a structure of linguistic competence of differentauthors. The analysis of main approaches to this notion lays the basis fordefying the notion of “linguistic competence” in terms of modern teachingmethods of foreign languages.
 
Publisher Національний Авіаційний Університет
 
Contributor


 
Date 2015-05-08
 
Type
 
Format application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/go/article/view/7850
 
Source Humanitarian Education in Technical Universities; № 27 (2013); 20
Гуманитарное образование в технических высших учебных заведениях; № 27 (2013); 20
Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах; № 27 (2013); 20
 
Language uk