Запис Детальніше

M. HALYCH IN LITERARY ORGANIZATION „LANKA” – MARS

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title M. HALYCH IN LITERARY ORGANIZATION „LANKA” – MARS
М. ГАЛИЧ В ЛИТЕРАТУРНОЙ ОРГАНИЗАЦИИ „ЛАНКА” – МАРС
М. ГАЛИЧ У ЛІТЕРАТУРНІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ „ЛАНКА” – МАРС
 
Creator Кравченко, Олена
 
Subject M. Halych; „Lanka” – Mars; the literary organization; Ukrainian literature
УДК 821.161.2
М. Галич; „Ланка” – МАРС; литературная организация; украинская литература
УДК 821.161.2
М. Галич; „Ланка” – МАРС; літературна організація; українська література
УДК 821.161.2
 
Description In the article world landmarks M. Halych in the context of theliterary association „Lanka” – Mars, the writer found a place in it.Indicated that its involvement in the organization was the logicalculmination of a search of the literary environment in which proclaimedfreedom to choose subjects, supports the desire to enter the Ukrainianliterature in the European context. Found that the misunderstandingbetween M. Halych and others organizations occurs on the concept of„revolutionary”, theories of Freud, the question of women's role insociety.
В статье рассматриваются мировоззренческие ориентирыМ. Галич в контексте литературного объединения „Ланка” –МАРС, выяснено место писательницы в нем. Указано, что еёучастие в организации стало логическим завершением поисковтакой литературной среды, в которой провозглашалась свободавыбора тематики, поддерживалось стремление ввести украинскуюлитературу в общеевропейский контекст. Выяснено, чтонедоразумения между М. Галич и другими участникамиорганизации возникало относительно понятия „революционность”,теории З. Фрейда, вопроса роли женщины в обществе.
У статті висвітлено світоглядні орієнтири М. Галич у контекстілітературного угруповання „Ланка” – МАРС, з’ясовано місцеписьменниці в ньому. Зазначено, що її участь в організації сталалогічним завершенням пошуків такого літературного середовища, вякому проголошувалася свобода вибору тематики, підтримувалосяпрагнення ввести українську літературу в загальноєвропейськийконтекст. З’ясовано, що непорозуміння між нею та іншимиучасниками об’єднання виникали щодо поняття „революційність”,теорії З. Фройда, питання ролі жінки в суспільстві.
 
Publisher Національний Авіаційний Університет
 
Contributor


 
Date 2015-05-08
 
Type
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/go/article/view/7884
 
Source Humanitarian Education in Technical Universities; № 27 (2013); 250
Гуманитарное образование в технических высших учебных заведениях; № 27 (2013); 250
Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах; № 27 (2013); 250
 
Language uk