Запис Детальніше

Маркери студентоцентричної філософії приватної вищої освіти Німеччини

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/9737/
 
Title Маркери студентоцентричної філософії приватної вищої освіти Німеччини
Маркеры студентоцентрической философии частного высшего образования Германии
Markers of student’s centre philosophy of private higher education of Germany
 
Creator Купрій, Тетяна Георгіївна
 
Subject РИНЦ
 
Description У статті аналізується концепція приватного вищого навчального закладу Німеччини і його нормативна, освітня, суспільна і філософська інтенція в сучасних реаліях. На основі філософського розуміння сутності освіти як студентоцентричної квінтесенції у сучасному суспільстві, її феноменологічної ваги, автор намагається сформулювати базові засади особистісного підходу діяльності німецької вищої приватної школи. Аналіз існуючих надбань та проективних результатів освітньої інституції суспільного блага − вищого навчального закладу приватної форми, визначають розробку світоглядно-ціннісних та загально-теоретичних аспектів навчальної та соціальної роботи в контексті глобалізованого світу. Засади наукового аналізу і синтезу при використанні структурно-функціонального та статистичного методів, а також методу порівняльного аналізу дозволили автору дослідити успішні і ефективні впровадження приватної школи в Німеччині, які варто взяти на озброєння і в України.
В статье анализируется концепция частного высшего учебного заведения Германии и его нормативная, образовательная, общественная и философская интенция в современных реалиях. На основе философского понимания сущности образования как студентоцентрической квинтэссенции в современном обществе, ее феноменологического веса, автор пытается сформулировать базовые принципы личностного подхода деятельности немецкой высшей частной школы. Анализ существующего достояния и проективних результатов образовательной институции общественного блага − высшего учебного заведения частной формы, определяют разработку мировоззренческо-ценностных и теоретических аспектов учебной и социальной работы в контексте глобализующего мира. Принципы научного анализа и синтеза при использовании структурно функционального и статистического методов, а также метода сравнительного анализа позволили автору исследовать успешные и эффективные внедрения частной школы в Германии, которые стоит взять на вооружение и на Украине.
In the article conception of private higher educational establishment of Germany is analysed and him normative, educational, public and philosophical іntenti in modern realities. On the basis of the philosophical understanding of essence of education as student’s centre quintessence in modern society, it phenomenological weight, an author tries to formulate base principles of personality approach of activity of German higher private school. Analysis of existent properties and project’s results of educational institution − of public benefit higher educational establishment of private form, determine development of the view-valued and in-theoretical aspects of educational and social work in the context of the globalizing world. Principles of scientific analysis and synthesis at the use of structurally functional and statistical methods, and also it was allowed the method of comparative analysis to probe successful and effective introductions of private school an author in Germany, which it costs to take on an armament and at Ukraine.
 
Date 2015-03
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/9737/1/T_Kuprii_Gileya_94_IS.pdf
Купрій, Тетяна Георгіївна (2015) Маркери студентоцентричної філософії приватної вищої освіти Німеччини Гілея: науковий вісник. ISSN 2076-1554