Запис Детальніше

Філософія студентоцентрованого навчання приватної вищої освіти в Україні

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/9738/
 
Title Філософія студентоцентрованого навчання приватної вищої освіти в Україні
Philosophy of student centered approach private higher education in Ukraine
 
Creator Купрій, Тетяна Георгіївна
 
Subject Збірники наукових праць
 
Description У статті аналізується процес студентоцентрованого навчання в приватному вищому навчальному закладі України, його нормативна, освітня, суспільна і філософська інтенція в сучасних реаліях. На основі філософського розуміння сутності освіти як студентоцентрованої квінтесенції у сучасному суспільстві, її феноменологічної ваги, автор намагається сформулювати базові засади індивідуального, особистісно орієнтованого підходу діяльності вищої приватної школи. Аналіз існуючих надбань та проективних результатів освітньої інституції суспільного блага − вищого навчального закладу приватної форми, визначають розробку світоглядно-ціннісних та загально-теоретичних аспектів навчальної та соціальної роботи в контексті глобалізованого світу. Проблематизується престиж ВНЗ, визнання його торговельної марки (диплома) роботодавцями; якість процесу навчання; можливості для наукових досліджень; матеріально-технічна база; наявність спеціальних (унікальних) освітніх програм. Актуалізуються хронічні проблеми постосвітньої депривації, які протягом багатьох років не надавали можливості випускникам вищих навчальних закладів реалізуватися на ринку праці. Визначаються ефективні складові вищої приватної школи в Україні. Засади наукового аналізу і синтезу при використанні структурно-функціонального та статистичного методів, а також методу порівняльного аналізу дозволили автору дослідити успішні і ефективні впровадження навчання приватної школи в Україні.
In the article the process of student centered approach is analysed in private higher educational establishment of Ukraine, him normative, educational, public and philosophical іntenti in modern realities. On the basis of the philosophical understanding of essence of education as student centered quintessence in modern society, it phenomenological weight, an author tries to formulate base principles of individual, personality oriented approach of activity of higher private school. Analysis of existent properties and project’s results of educational institution of public benefit − higher educational establishment of private form, determine development of the view-valued and in-theoretical aspects of educational and social work in the context of the globalizing world. А Problem solve prestige of higher school, confession of him trade mark (diploma) by employers; quality of process of studies; possibilities are for scientific researches; material and technical base; presence of the special (unique) educational programs. The chronic problems of educational deprivation updated, which during many years did not give possibility the graduating students of higher educational establishments to be realized at the market of labour. The effective constituents of higher private school are determined in Ukraine. Principles of scientific analysis and synthesis at the use of structurally functional and statistical methods, and also it was allowed the method of comparative analysis to probe successful and effective introductions of studies of private school an author in Ukraine.
 
Publisher ПП "Тремпольцев"
 
Date 2015-04
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/9738/1/T_Kuprii_Grani_4%28120%29_IS.pdf
Купрій, Тетяна Георгіївна (2015) Філософія студентоцентрованого навчання приватної вищої освіти в Україні Грані: науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. ISSN 2077-1800