Запис Детальніше

Студентоцентроване навчання як рефлексія на модернізацію ринку праці в Україні(на прикладі студентів Київського університету імені Бориса Грінченка)

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/9739/
 
Title Студентоцентроване навчання як рефлексія на модернізацію ринку праці в Україні(на прикладі студентів Київського університету імені Бориса Грінченка)
Student centered approach as a reflection on modernization of labour-market in Ukraine
(on the example of students of the Borys Grinchenko Kyiv University)
 
Creator Купрій, Тетяна Георгіївна
 
Subject Збірники наукових праць
 
Description У статті аналізується результат студентоцентрованого навчання в вищому навчальному закладі України, його нормативна, освітня і суспільна інтенція в сучасних реаліях. На основі результатів емпіричного дослідження розуміння сутності освіти як студентоцентрованої квінтесенції у сучасному суспільстві, її феноменологічної ваги, автор намагається сформулювати базові засади індивідуальної, особистісно орієнтованої діяльності випускників університету. Проблематизується престиж ВНЗ, визнання його торговельної марки (диплома) роботодавцями; якість процесу навчання; можливості для наукових досліджень. Актуалізуються хронічні проблеми постосвітньої депривації, які протягом багатьох років не надавали можливості випускникам вищих навчальних закладів
This article analyzes result student centered approach in higher educational institutions of Ukraine and its regulatory, educational and social intention in today's realities. Based on empirical research as understanding the importance of education student centered approach quintessence of modern society, its phenomenological weight, the author tries to formulate the basic principles of individual, person-oriented activities of university graduates. А Problem solve prestige universities, its brand recognition (diploma) employers; the quality of the learning process; opportunities for research. The chronic problems of educational deprivation updated which during many years did not give possibility the graduating students of higher educational establishments to be realized at the market of labour. Identify the components of effective higher education in Ukraine.
 
Date 2015
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/9739/1/T_Kuprii_MPPP_2015_IS.pdf
Купрій, Тетяна Георгіївна (2015) Студентоцентроване навчання як рефлексія на модернізацію ринку праці в Україні(на прикладі студентів Київського університету імені Бориса Грінченка) Молодіжна політика: проблеми і перспективи. ISSN 2307-9223