Запис Детальніше

GENRE OF LIFE STORY PRAGMATIC AS INDICATOR OF MODERN TRENDS PRINT MEDIA

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title GENRE OF LIFE STORY PRAGMATIC AS INDICATOR OF MODERN TRENDS PRINT MEDIA
ЖАНР ЖИТЕЙСКОЙ ИСТОРИИ КАК ИНДИКАТОР ТЕНДЕНЦИЙ РАЗВИТИЯ СОВРЕМЕННЫХ ПЕЧАТНЫХ СМИ
ЖАНР ЖИТТЄВОЇ ІСТОРІЇ ЯК ІНДИКАТОР ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ СУЧАСНИХ ДРУКОВАНИХ ЗМІ
 
Creator Сізова, Ксенія
 
Subject genre modification; life story; newspaper; biographical essay; fairy tale; trends
УДК 070
жанр; житейская история; газетное издание; биографический очерк; волшебная сказка; тенденции развития
УДК 070
жанр; життєва історія; газетне видання; біографічний нарис; чарівна казка; тенденції розвитку
УДК 070
 
Description The article considers the genre features of life stories, including the subject,the typical structure, the system of characters and title complex. Therelationship with the genre of folk fairy tales is traced. The features of lifestore, reflecting general trends in the development of the modern press, areidentified.
В статье проанализированы жанровые особенности житейскойистории, в том числе, сюжетная сфера, типичная структура, системаперсонажей и заголовочный комплекс. Прослежена связь жанра сфольклорной волшебной сказкой. Выделены признаки житейскойистории, отражающие общие тенденции развития современной прессы.
У статті проаналізовано жанрові особливості життєвої історії,зокрема, сюжетна сфера, типова структура, система персонажів ізаголовковий комплекс. Простежено зв’язок жанру з фольклорноючарівною казкою. Виокремлено ознаки життєвої історії, які відображаютьзагальні тенденції розвитку сучасної преси.
 
Publisher Національний Авіаційний Університет
 
Contributor


 
Date 2015-05-08
 
Type
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/go/article/view/7998
 
Source Humanitarian Education in Technical Universities; № 27 (2013); 414
Гуманитарное образование в технических высших учебных заведениях; № 27 (2013); 414
Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах; № 27 (2013); 414
 
Language uk