Запис Детальніше

КРИТЕРІЇ І ПОКАЗНИКИ СФОРМОВАНОСТІ ІНШОМОВНОЇ ЛІНГВОСОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ВІЙСЬКОВОГО УПРАВЛІННЯ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title КРИТЕРІЇ І ПОКАЗНИКИ СФОРМОВАНОСТІ ІНШОМОВНОЇ ЛІНГВОСОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ВІЙСЬКОВОГО УПРАВЛІННЯ
КРИТЕРИИ И ПОКАЗАТЕЛИ СФОРМИРОВАННОСТИ ИНОЯЗЫЧНОЙ ЛИНГВОСОЦИОКУЛЬТУРНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ БУДУЩИХ МАГИСТРОВ ВОЕННОГО УПРАВЛЕНИЯ
CRITERIA AND CHARACTERISTICS OF FOREIGN LANGUAGE LINGUASOCIOCULTURAL COMPETENCE OF FUTURE MILITARY LEADERSHIP MASTERS
 
Creator Колотова, Наталя
 
Subject іншомовна лінгвосоціокультурна компетентність; культурний шок; критерії сформованості іншомовної лінгвосоціокультурної компетентності; показники сформованості іншомовної лінгвосоціокультурної компетентності
УДК 355.237
иноязычная лингвосоциокультурная компетентность; культурный шок; критерии сформированности иноязычной лингвосоциокультурной компетентности; показатели сформированности иноязычной лингвосоциокультурной компетентности
УДК 355.237
foreign language linguasociocultural competence; cultural shock; criteria of foreign language linguasociocultural competence; characteristics of foreign language linguasociocultural competence
УДК 355.237
 
Description У статті розглядається доцільність лінгвосоціокультурної підготовкимайбутніх магістрів військового управління у рамках професійноїпідготовки. Визначаються та аналізуються структурні елементилінгвосоціокультурної підготовки. Описуються критерії сформованостііншомовної лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх магістріввійськового управління та визначаються показники сформованостііншомовної лінгвосоціокультурної компетентності. Пропонуєтьсявиділяти якість навичок аудіювання, здатність до усного мовлення, якістьчитання іншомовних текстів, якість навичок письма, володіння знанняминаціональних особливостей і традицій, використання соціально-психологічних знань та комунікативних технік, оцінку та рефлексію яккритерії сформованості іншомовної лінгвосоціокультурноїкомпетентності майбутніх магістрів військового управління.Висвітлюються можливості лінгвосоціокультурної спрямованостівійськової освіти.
В статье рассматривается целесообразность лингвосоциокультурнойподготовки будущих магистров военного управления в рамкахпрофессиональной подготовки. Анализируются структурные элементылингвосоциокультурной подготовки. Описываются критериисформированности иноязычной лингвосоциокультурной компетентностибудущих магистров военного управления и определяются показателисформированности иноязычной лингвосоциокультурной компетентности.Предлагается выделять качество навыков аудирования, способность кустной речи, качество чтения иноязычных текстов, качество навыковписьма, владение знаниями национальных особенностей и традиций,использование социально-психологических знаний и коммуникативныхтехник, оценку и рефлексию как критерии сформированности иноязычной лингвосоциокультурной компетентности будущих магистров военногоуправления. Освещаются возможности лингвосоциокультурнойнаправленности военного образования.
The article deals with linguasociocultural competence formation duringthe process of foreign language teaching. In terms of contemporary competenceapproach to professional education the role and significance oflinguasociocultural competence is stated and its influence on the process ofsocial adaptation of a specialist is shown. Criteria and characteristics of foreignlanguage linguasociocultural competence are described. The listening skillquality, speaking ability, foreign text reading quality, knowledge of nationalpeculiarities and traditions, usage of social and psychological skills andcommunicative techniques, assessment and reflection are suggested as criteriaof foreign language linguasociocultural competence. Linguasocioculturalorientation of military education is considered.
 
Publisher Національний Авіаційний Університет
 
Contributor


 
Date 2015-05-08
 
Type
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/go/article/view/7958
 
Source Humanitarian Education in Technical Universities; № 27 (2013); 398
Гуманитарное образование в технических высших учебных заведениях; № 27 (2013); 398
Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах; № 27 (2013); 398
 
Language uk