Запис Детальніше

ВІЗУАЛЬНІ КОМПОНЕНТИ В РЕКЛАМНО-ІНФОРМАЦІЙНОМУ КОЛАЖІ ЯК КРЕОЛІЗОВАНОМУ УТВОРЕННІ.

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/9759/
http://studiap.kubg.edu.ua/index.php/journal/index#.VVzGYS8g1B8
 
Title ВІЗУАЛЬНІ КОМПОНЕНТИ В РЕКЛАМНО-ІНФОРМАЦІЙНОМУ КОЛАЖІ ЯК КРЕОЛІЗОВАНОМУ УТВОРЕННІ.
Визуальные компоненты в рекламно-информационном коллаже как креолизованном образовании.
Visual Components in Advertising-Informational Collage as Creolized Formation.
 
Creator Сегал, Анна Леонідівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
Збірники наукових праць
 
Description The article elucidates the visual components of the advertising-informational collage in relation to signifier. A special attention is drawn to singling out among the visual elements such as picture, logotype and author’s photo of the advertising book, analysis of them according to the classification of Ch. Pierce’s signs (signs-symbols, signs-indexes, signs-icons) and interpretation of metaphorical images applying the method of verbal-visual metaphor. The role of the visual means as constituents of creolized formation is determined, that combining with verbal components become suggestive means of impact on the recipient.
У статті розглядаються візуальні компоненти рекламно-інформаційного колажу за ступенем відношення до позначуваного. Особлива увага приділяється виокремленню серед візуальних елементів зображення, логотипу та фотозображення автора рекламованої книги, аналіз їх у межах класифікації знаків Ч. Пірса (знаки-символи, знаки-індекси, знаки-образи) та інтерпретація метафоричних образів за допомогою когнітивного прийому вербально-візуальної метафори. Визначається роль візуальних засобів як складових креолізованого утворення, що в поєднанні з вербальними компонентами виступають сугестивними засобами впливу на реципієнта.
В статье рассматриваются визуальные компоненты рекламно-информационного коллажа за степенью отношения к означающему. Особенное внимание уделяется выделению среди визуальных элементов изображения, логотипа и фотоизображения автора рекламируемой книги, анализ их в пределах знаков Ч. Пирса (знаки-символы, знаки-индексы, знаки-образы) и интерпретация метафорических образов с помощью когнитивного приема вербально-визуальной метафоры. Определяется роль визуальных средств как составляющих креолизованого образования, что в сочетании с вербальными компонентами выступают суггестивными средствами влияния на реципиента.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2015-03
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/9759/1/A_Sehal_SP_3_GI.pdf
Сегал, Анна Леонідівна (2015) ВІЗУАЛЬНІ КОМПОНЕНТИ В РЕКЛАМНО-ІНФОРМАЦІЙНОМУ КОЛАЖІ ЯК КРЕОЛІЗОВАНОМУ УТВОРЕННІ. Studia Philologica (Філологічні студії): зб.наук.праць (3). ISSN 2311-2425